شناسهٔ خبر: 42864 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

علیزاده خبر داد:

افتتاح نخستین بیمارستان دولتی در شهرستان نهاوند/ بهره‌برداری از بیمارستان شهید آیت الله قدوسی نهاوند همزمان با روز عرفه

محمد جعفر علیزاده مدیرعامل سازمان مجری و تاسیسات عمومی‌و‌دولتی ضمن اعلام افتتاح بیمارستان شهید آیت‌الله قدوسی شهرستان نهاوندکه نخستین بیمارستان دولتی در آن شهرستان است، جزئیاتی از بخش‌های مختلف آن ارایه کرد.

محمد علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری و تاسیسات عمومی و دولتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درباره جزئیات افتتاح بیمارستان ۱۸۵ تختخوابی شهید آیت‌الله علی قدوسی نهاوند در استان همدان توضیحاتی را ارایه کرد.

علیزاده گفت: روز پنجشنبه همزمان با روز عرفه بیمارستان بزرگ ۱۸۵ تختخوابی نهاوند را با حضور وزیر بهداشت و تعدادی از مسئولان استانی افتتاح کردیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: این بیمارستان، اولین بیمارستان دولتی بعد از انقلاب در شهرستان نهاوند بوده که در زیربنای ۱۳هزار مترمربع و در چهار طبقه احداث شده است. این بیمارستان یک بیمارستان جنرال بوده است که دارای تخصص‌های مختلفی همچون داخلی، زنان و زایمان، کودکان و نوزادان و بخش جراحی است.

به گفته مدیرعامل سازمان مجری و تاسیسات عمومی و دولتی، بیمارستان آیت‌الله قدوسی دارای پنج اتاق عمل و پنج سویت زنان و زایمان است. همچنین، این بیمارستان ۱۷تخت مراقبت‌های ویژه دارد. بخش اورژانس این بیمارستان نیز با توجه به نیازهای منطقه به ۲۱ تخت افزایش پیدا کرده است.

علیزاده ادامه داد: علاوه بر اورژانس بیمارستان شهید قدوسی دارای درمانگاه است که در درمانگاه نیز بخش‌های مختلفی همچون دندانپزشکی، کلینیک‌های معاینه چشم، داخلی، قلب، ارتوپدی و بخش‌های مختلف در آن پیش‌بینی شده است.

وی همچنین گفت: برای این بیمارستان، مجموعا ۴۰ میلیاردتومان هزینه ساخت و ۲۰ میلیاردتومان نیز هزینه تکمیل در نظر گرفته شد که مجموعا این پروژه با ۶۰ میلیاردتومان هزینه در روز عرفه به افتتاح رسید.

علیزاده همچنین خاطرنشان کرد که در طی ماه جاری افتتاح‌هایی نیز در پیش است.

نظر شما