شناسهٔ خبر: 43000 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در خراسان شمالی برگزار شد:

جزئیات برگزاری کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی خراسان شمالی

جلسه مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از برگزاری کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی در خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی، روزبه دادجو گفت: ششمین جلسه کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی ذیل شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در استانداری با حضور مهندس علی نیا معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و مدیران کل دستگاه‌های عضو کارگروه برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه تعداد ۶ پرونده با موضوع احداث بنا خارج از محدوده شهرها مورد بررسی قرار گرفت و در خصوص تمدید فعالیت یکی از واحدهای سنگ‌شکن واقع در حریم شهر بجنورد مقرر شد ظرف مدت یک سال نسبت به جابجایی به خارج از حریم شهر اقدام نمایند.

دادجو بیان کرد: موضوع تأیید جانمایی جهت تأیید احداث یک واحد مجتمع خدمات رفاهی در شهر بجنورد مورد بررسی و تأیید قرار گرفت.

مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان تصریح کرد: در خصوص مدت اعتبار مصوبات کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی مقرر گردید تمامی مصوبات کارگروه تا ۲ سال مهلت اعتبار و اجرا داشته و در صورت عدم اجرای طرح در مهلت مذکور، متقاضی می‌بایست نسبت به اخذ مجدد تأیید کارگروه اقدام نمایند. 

نظر شما