شناسهٔ خبر: 43077 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر شهرسازی و معماری خراسان شمالی خبر داد:

بررسی کارشناسی ۱۱ پرونده در جلسه کمیته فنی شهر فاروج

جلسه مدیر شهرسازی و معماری اداره‌کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از برگزاری جلسه کمیته فنی شهر فاروج با حضور اعضای کمیته فنی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی، روزبه دادجو گفت: جلسه کمیته فنی ذیل کمیسیون ماده پنج شورای عالی شهرسازی و معماری جهت بررسی پرونده‌های شهر فاروج با حضور شهرداری و رئیس شورای شهر فاروج و نمایندگان دستگاه‌های عضو در دفتر مدیریت شهرسازی و معماری برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه ۱۱ پرونده مورد بررسی کارشناسی قرار گرفت که مهمترین موضوعات این جلسه تایید نقشه تفکیکی مالکین خیابان کشاورز به مساحت  ۴۶ هزار و ۲۶۷ مترمربع بود که به صورت کاربری مسکونی  ۲۵ هزار و ۸۲۵ مترمربع، اداری، و ۲۰۰۰ مترمربع کاربری فرهنگی و فضای سبز به تایید کمیته فنی رسید.

دادجو اضافه کرد: اداره‌کل راه و شهرسازی در تفکیک اراضی علاوه بر کاربری مسکونی کاربری ‌های خدماتی نظیر اداری، فضای سبز و فرهنگی  را بسته به شرایط موقعیت زمین متقاضی جانمایی می‌کند تا سرانه خدمات محلات تامین شود و شهرداری‌ها و سایر مراجع موظف به تثبیت کاربری مورد نظر هستند.

مدیر شهرسازی و معماری راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: همچنین تایید سایت پلان مرکز معاینه فنی خودروهای سبک در شهر فاروج به تایید رسید.

وی در پایان اعلام کرد: در مجموع سه پرونده مورد موافقت، سه پرونده مخالفت و سه پرونده به کمیسیون ماده پنج ارجاع شد و یک پرونده به کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی احاله شد.

نظر شما