شناسهٔ خبر: 43159 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت:

زیر بار ترافیک رفتن یک باند از محور دهدشت-سوق در کهگیلویه و بویراحمد/ پیشرفت ۴۰ درصدی عملیات اجرایی زیرسازی وآسفالت راه روستایی پشت کوه ملأ طهماسب

آسفالت یک باند از جاده دهدشت – سوق تا اواسط مهرماه تکمیل و زیر بار ترافیک خواهد رفت، این در حالیست که رئیس راه و شهرسازی بهمئی از پیشرفت ۴۰ درصدی عملیات اجرایی زیرسازی و آسفالت راه روستایی پشت کوه ملاطهماسب به طول ۵ کیلومتر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد، علی‌اصغر تارم رئیس اداره راه و شهرسازی کهگیلویه گفت: به منظور سهولت در تردد یک باند از محور سوق-دهدشت در مهرماه سال جاری زیر بار ترافیک خواهد رفت.

تارم با بیان اینکه ۹ کیلومتر از مسیر ارتباطی دهدشت-سوق با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا می‌باشد که امید است تا پایان سال ۹۶ به بهره‌برداری برسد.

وی تسهیل در ترافیک عبوری، کاهش تصادفات، ارتقای ایمنی مسیر و ... از جمله مزایای اجرای این طرح دانست.

همچنین علی خوبی نژادیان رئیس راه و شهرسازی بهمئی گفت: عملیات اجرایی عملیات اجرایی زیرسازی و آسفالت راه روستایی پشت کوه ملاطهماسب از اردیبهشت‌ماه امسال آغاز شده و تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

خوبی نژادیان با اشاره به اینکه طول پروژه ۵ کیلومتر است، افزود: اعتبار این پروژه از محل اعتبارات وزارت نفت تأمین خواهد شد.

وی تصریح کرد: پشتکوه ملاطهماسب در ۲۵ کیلومتری مرکز شهرستان قرار دارد و با افتتاح این پروژه ۵۰ خانوار از این محور بهره‌مند خواهند شد.

این مسئول بیان کرد: طبق برنامه زمان‌بندی شده و در صورت تأمین اعتبار این پروژه تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

نظر شما