شناسهٔ خبر: 43285 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی اعلام کرد:

ضرورت برخورد فنی و کارشناسانه با پرونده‌های کمیسیون ماده ۵ در خراسان شمالی/ لزوم افزایش همکاری‌ها با شهرداری و شورای شهر در استان

جلسه معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: جلسات کمیسیون ماده ۵ باید با دید مثبت کارشناسانه و در جهت حل مشکلات مردم گام بردارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی، علی نیا در جلسه کمیسیون ماده ۵ شهر بجنورد که با حضور کلیه اعضای جلسه برگزار شد بیان کرد: برای توسعه و آبادانی شهر باید مسائل و پرونده‌های کمیسیون ماده ۵ به صورت فنی و کارشناسانه و عاقلانه و دور از مسائل حاشیه‌ای باشد.

علیرضا مصطفی‌زاده مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی نیز در این جلسه اظهار داشت: شهرداری و شورای شهر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید به صورت ماهانه جهت هم افزایی جلساتی را با شهرداری و شورای شهر و نظام مهندسی برگزار کنیم تا بتوانیم تصمیمات خوبی برای استان بگیریم و همچنین مشکلات گذشته را اصلاح کنیم و مسیر بهتری را با هم به جلو حرکت کنیم و مشکلات شهری را با تصمیمات خوبی که می‌گیریم اجرائی و عملیاتی کنیم.

روزبه دادجو، مدیر شهرسازی و معماری راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: جلسات کمیسیون ماده ۵ بجنورد و اسفراین با مجموع ۳۱ پرونده برگزار شدکه ۱۶ پرونده مربوط به شهرستان اسفراین و ۱۵ پرونده مربوط به شهر بجنورد بود.

مدیر شهرسازی و معماری راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان اضافه کرد:  در راستای ارتقاء کیفی سیما و منظر شهری در جلسه مطرح شد، در این طرح اجرای نماهای ساختمان‌ها زیر نظر ناظرین سازمان نظام مهندسی استان ساماندهی و صدور مجوز پایانکار منوط به اجرای نمای مصوب خواهد بود./

نظر شما