شناسهٔ خبر: 43335 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آخوندی در مراسم افتتاح محور فیروزآباد- خلخال:

راه اصلی فیروزآباد-خلخال از مهمترین دغدغه‌های مردم این منطقه بود/ ایجاد دسترسی ایمن و مطمئن برای شهروندان خلخالی در سفر به اردبیل و تهران

مراسم وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاح راه اصلی فیروزآباد- خلخال اعلام كرد: خوشبختانه با بهره‌برداری از این مسیر توانستیم دسترسی ایمن و مطمئن به سمت اردبیل و همچنین تهران از طریق سرچم برای مردم این منطقه ایجاد كنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاح راه اصلی فیروزآباد- خلخال ضمن ابراز خرسندی از تكمیل این پروژه به عنوان یكی از مهمترین درخواست‌های مردم خلخال اعلام كرد: خوشبختانه با بهره‌برداری از این مسیر توانستیم دسترسی ایمن و مطمئن به سمت اردبیل و همچنین تهران از طریق سرچم برای مردم این منطقه ایجاد كنیم.

آخوندی در اشاره به آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث باند دوم بزرگراه خلیج‌فارس گفت: امید دارم با آغاز این پروژه دو خطه كردن محور سرچم تا اردبیل ادامه پیدا كرده و در آینده‌ای نه چندان دور شاهد ۴ خطه كردن كل مسیر باشیم.

وزیر راه و شهرسازی ضمن اشاره به سفر دو سال گذشته خود به شهرستان خلخال خاطرنشان كرد: با توجه به نتایج سفر قبلی اقدامات لازم برای پروژه محور كلور-رام در حال پیگیری هستیم. اما متاسفانه با وجود تنگناهای مالی بسیار دولت باید بگوییم كه آغاز پروژه جدید برای ما كار دشواری است اما با وجود همه این سختی‌ها به دلیل اهمیت بالای احداث این محور، انجام مطالعات مسیر مذكور را در دستور كار قرار داده و تلاش دارم تا ردیف اعتباری رسمی برای آن مشخص كنم كه با تحقق این امر قطعا كمك بزرگی به تردد مسافرین از منجیل به سمت خلخال در منطقه خواهد شد.

وی در ادامه افزود: قطعا در ادامه سفر خود از روند اجرای پروژه  راه‌آهن اردبیل نیز بازدید خواهم كرد.

به گفته این مقام مسئول راه‌آهن اردبیل به سمت میانه با طول ۱۷۰ كیلومتر به دلیل برخورداری از ۲۴ كیلومتر تونل و همچنین ۴ كیلومتر پل روی دره‌های عمیق مناطق كوهستانی واقع در استان یكی از راه‌آهن‌های بسیار سخت كشور به شمار می‌رود ولی خوشبختانه با وجود عزم جدی مسئولین و پیمانكاران در حال حاضر تمامی قطعات آن فعال است.

نظر شما