شناسهٔ خبر: 43375 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

شهامت خبر داد:

تردد ۶ هزار و ۸۵۱ نفر از پایانه مرزی ماهیرود طی دوماه گذشته در خراسان جنوبی

جعفر شهامت مديركل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی اعلام کرد: در مرداد ماه سال جاری  تعداد ۶۵۸۱ نفر اتباع ايرانی وخارجی از پايانه مرزی ماهيرود تردد داشته‌اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی، جعفر شهامت مديركل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اعلام کرد: در مرداد ماه سال جاری  تعداد ۶۵۸۱ نفر اتباع ايرانی وخارجی از پايانه مرزی ماهيرود تردد داشته‌اند . 

شهامت افزود: تردد انجام شده از پایانه مرزی ماهیرود به تفکیک، ۲۵۰۵ نفر اتباع خارجی و۴۰۷۶ نفر اتباع ايرانی بوده كه شامل ترددهای ورودی و خروجی از كشور می‌شود. 

شهامت همچنين خاطر نشان کرد: در حال حاضر تمامی زیرساخت‌های لازم در پايانه مرزی ماهيرود و نیز در سالن مسافربری این پایانه فراهم شده تا اتباع و مسافرين بتوانند با رعايت مقررات و ضوابط، به راحتی نسبت به تردد از مرز رسمی جمهوری اسلامی ایران اقدام نمايند . 

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان در پایان متذکر شد: پايانه مرزي ماهيرود با دارا بودن زیر ساخت‌های لازم اعم از سالن تجاری، سالن مسافری ونیز تمامی امكانات و تجهيزات زيرساختی با هدف ارتقاء كيفی و كمی در سهولت تردد مسافرین و نیز سهولت در مبادلات مرزی پاسخگوي مراجعات تجاری و مسافری بوده که با سرمایه‌گذاری بیش از ۲۲۰ میلیارد ریال طی سالیان اخیر تجهیز و راه‌اندازی شده است./

نظر شما