شناسهٔ خبر: 43398 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تشکیل کمیته اجرایی دفاع مقدس راه و شهرسازی در خراسان شمالی

جلسه مدیر توسعه منابع راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت : کمیته اجرایی دفاع مقدس راه و شهرسازی خراسان شمالی تشکیل جلسه داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی ، حجت قربانی راد بیان کرد: با نزدیک شدن به ۳۱ شهریور و آغاز هفته دفاع مقدس برای تعیین برنامه‌ها اجرایی در این هفته این کمیته جلسه ای را برگزار کرد.

قربانی راد  افزود : اجرای باشکوه و حماسی برنامه ها مورد توجه اعضای ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.

وی اظهار داشت : دیدار با خانواده های معظم شهداو جانبازان و ایثارگران، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس، عطرافشانی مزار شهدا، اجرای رژه خودرویی، آذین بندی و نصب بنر ، از جمله برنامه های محوری هفته دفاع مقدس در این اداره کل است.

مدیر توسعه منابع راه و شهرسازی خراسان شمالی اظهار داشت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و کمک به حفظ و ترویج فرهنگ ناب دفاع مقدس سبب ترویج ارزش های اسلامی و انقلابی در کشور می شود.

سی و یکم شهریور سال ۱۳۵۹رژیم بعثی عراق با تصمیم و طرح قبلی و با هدف برانداختن نظام نوپای جمهوری اسلامی جنگی تمام عیار را علیه ایران اسلامی آغاز کرد که تا سال ۶۷ ادامه یافت.

به مناسبت بزرگداشت مجاهدت ها و ایثار رزمندگان ایران اسلامی، در تقویم رسمی کشورمان از سی و یکم شهریور تا ششم مهر به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است./

نظر شما