شناسهٔ خبر: 43419 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مه آبادی خبر داد:

تفاهم‎نامه‎ای میان شرکت فرودگاه‎ها و معاونت علمی و فناوری در راه است/ ابراز تمایل یک شرکت روسی برای خرید خدمات وارسی از شرکت فرودگاه‎ها

رحمت‌اله مه‌آبادی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، در حاشیه بازدید از نمایشگاه ایروپرشیا، از امضای تفاهم‎نامه میان شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران و معاونت علمی و فناوری ریاست جهموری برای شتاب دادن به منظور تامین نیازهای شرکت‎های خصوصی و دانش بنیان و جذب حمایت‎های دولتی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی رحمت اله مه آبادی،گفت: امروز(۲۵ شهریور۹۶) معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از غرفههای شرکت فرودگاهها بازدید کرد و بزودی قرار است تفاهمنامهای میان این معاونت و شرکت فرودگاهها امضا و زمینه همکاری جدیتر شرکت ما با شرکتهای دانش بنیان و جذب حمایتهای دولتی فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه شرکت فرودگاهها با تمام مولفههای توسعه درگیر و با ارگانهای مختلف سیاسی، اقتصادی و امنیتی در ارتباط  است، گفت: این شرکت، شرکتی مهم، متمایز و دارای مسئولیت مدنی بزرگ و سنگینی است که خدمات گستردهای را در سطح داخلی و بینالمللی ارائه میکند.

مهآبادی در مورد نمایشگاه ایروپرشیا گفت: بهتر است نام نمایشگاه را از این پدیده فرخنده برداریم و آن "عرضه گاه" بنامیم، چراکه اینجا محل نمایش نیست بلکه محل عرضه تواناییها و نیازها و محلی برای تعامل و تقویت ارتباط میان دست اندرکاران صنعت حمل ونقل است.

مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی با اشاره به توانمندی این شرکت در ارائه خدمات تخصصی، در بیان اثرات مثبت حضور در اینگونه نمایشگاهها  گفت: در همین نمایشگاه طی مذاکرات انجام شده، یک شرکت روسی تمایل خود را برای خرید خدمات وارسی پرواز از شرکت فرودگاهها اعلام کرده است.

وی افزود: اگر این رویداد به معرفی هر چه گستردهتر و بهتر توانمندیهای شرکت کمک کند برای سالهای بعد هم در آن حضور پیدا خواهیم کرد.

نظر شما