شناسهٔ خبر: 43426 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز عملیات ساخت محور دبیران - فسا با حضور مقامات استانی در استان فارس

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی فارس در مراسم آغاز عملیات احداث محور دبیران به فسا از این محور به عنوان میانبر بین شهرستان‌های فسا، زرین‌دشت و لارستان نام برد.

به گزارش  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان فارس فیروز تکاور مدیرکل راه و شهرسازی فارس در ابتدای مراسم آغاز عملیات احداث محور دبیران به فسا ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم در این مراسم گفت: این حضور پرشور و پر از صفای مردم این منطقه بر بار مسئولیت ما خواهد افزود و ما را بر آن خواهد داشت تا با قدرتی مضاعف در این منطقه فعالیت کنیم.

تکاور در خصوص مشخصات این پروژه افزود: محور دبیران به فسا مسیر میانبر بین شهرستانهای فسا،زرین دشت و لارستان خواهد بود و از این جهت محور پراهمیتی است.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس با اشاره به جمعیت ۱۴هزار نفری شهر دبیران گفت: مشخصات پروژه دبیران به فسا از محور روستایی با یک درجه افزایش به محور فرعی تبدیل شد و پلهای این مسیر با مشخصات محور اصلی ساخته خواهد شد که در آینده بتوانیم محور را ارتقاء داده و تبدیل به راه اصلی کنیم.

تکاور افزود: از هر دو سمت عملیات احداث آغاز خواهد شد که از سمت فسا ۷ کیلومتر و از سمت زرین دشت ۹ کیلومتر خواهد بود.

وی در پایان در خصوص اعتبار این پروژه گفت: با توجه به اعتبارات راه روستایی اعتبار این پروژه نسبتا در وضعیت مطلوبی قرار دارد و پیمانکار آن شرکت عمران  آپادانا فسا است که سابقه مطلوبی در خصوص احداث راه‌ها دارد./

نظر شما