شناسهٔ خبر: 4345 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

مدیر ایستگاه راه‌آهن تهران به پایگاه خبر ی خبر داد:

آمار جابه‌جایی مسافران قطار در تعطیلات هفته گذشته/ استقبال بیش از تعطیلات نوروز بود

قطار مسافری مدیر ایستگاه راه‌آهن تهران با بیان اینکه استقبال از این ایستگاه در تعطیلات پایان هفته گذشته بیش از تعطیلات نوروز بود، گفت: در این ایام به طور میانگین روزانه ۲۵ هزار نفر از طریق این ایستگاه جابه‌جا شدند.

عابدین هادی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: بیشترین آمار جابه‌جایی مسافر در هفته گذشته به بیست و یکمین روز بهمن‌ماه اختصاص دارد، در این روز تقریبا ۲۶ هزار نفر از ایستگاه راه‌آهن تهران جابه‌جا شدند.

وی با بیان اینکه به ترتیب از روزهای ۲۱ تا ۲۴ بهمن ماه از مبداء تهران ۶۵، ۶۲، ۶۴ و ۶۱ رام قطار حرکت کردند، ادامه داد: در تعطیلات پایان هفته گذشته به طور میانگین روزانه ۲۵ هزار نفر از طریق این ایستگاه جابه‌جا شدند. البته آمار قطار محورهای کمربندی در این گزارش نیامده است چون قطارهای کمربندی اهواز- مشهد، تبریز – مشهد، قم – مشهد، اصفهان – مشهد، زنجان – مشهد و قزوین – مشهد از این ایستگاه عبور می‌کنند.

مدیر ایستگاه راه‌آهن تهران گفت: شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران برای این ایام دو رام قطار اتوبوسی، ‌یک رام قطار ترنست و یک رام قطار قم – تهران – مشهد را به عنوان قطار فوق‌العاده اضافه کرد.

وی یادآور شد: در این ایام به دلیل ازدحام جمعیت و ترافیک خیابان‌ها عده‌ای از مسافران تهرانی از قطارشان جاماندند که برای جلوگیری از این اتفاق مقرر شد قطارها با ۱۰ دقیقه تاخیر حرکت کنند تا تمام مسافران به قطار مورد نظرشان برسند. همچنین کوشیدیم همه مسافران جامانده عازم مشهد را با قطارهای فوق‌العاده به مقصد برسانیم./

نظر شما