شناسهٔ خبر: 43490 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

طاهرخانی در بازدید از پایگاه خبری مطرح کرد:

عملکرد پایگاه خبری در دوره اخیر موفقیت‌آمیز بود/ خلأ یک منبع اطلاع‌رسانی در وزارت راه و شهرسازی طی دوره‌های گذشته به شدت احساس می‌شد

بازدید حبیب‌الله طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ضمن بازدید از پایگاه خبری گفت: در دوره‌های گذشته خلا یک رسانه و منبع اطلاع‌رسانی در وزارت راه و شهرسازی به شدت حس می‌شد که با راه‌اندازی پایگاه خبری و عملکرد موفقیت آمیزش، این خلا برطرف شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی حبیب‌الله طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ضمن بازدید از تحریریه پایگاه خبری و اطلاع از نحوه خبررسانی و جمع‌آوری اطلاعات در این مجموعه از نزدیک در جریان فعالیت‌های آن قرار گرفت.

طاهرخانی در این بازدید با تأکید بر عملکرد موفقیت‌آمیز پایگاه خبری در دوره گذشته بیان کرد: من با توجه به حساسیت بسیار بالایی که روی وقایع روی داده در وزارت‌خانه هستم همواره از پایگاه خبری به عنوان منبع اصلی اطلاعات استفاده کرده و از آن بهره‌مند شده‌ام.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین ادامه داد: خوشبختانه اخبار تولیدی در این مجموعه از زوایای مختلف روشنگر بوده و همواره خلأ آن در گذشته در وزارت راه و شهرسازی احساس می‌شده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید پایگاه خبری را منبع اصلی سایر رسانه‌ها در حوزه راه و شهرسازی دانست و گفت: این مسئله بدون شک حسن بسیار بزرگی برای مجموعه پایگاه خبری به شمار می‌رود.

وی همچنین اضافه کرد: از آنجایی که وزارت راه و شهرسازی یک دستگاه خدمات‌رسان محسوب شده و روزانه با مردم در ارتباط بوده و به واسطه شقوق مختلف عملکردی‌اش دارای مباحث و اخبار گوناگون است قطعا به منبع خبررسانی دقیقی احتیاج داشت تا ضمن شفاف‌سازی اطلاعات  و معرفی مسیر حرکتی آن، سوءتفاهمات به وجود آمده را از میان ببرد./

نظر شما