شناسهٔ خبر: 43661 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در شهریورماه امسال صورت گرفت:

رفع تصرف ۲۶۴ هزار مترمربع از اراضی ملی استان مرکزی

رفع تصرف به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی حجم رفع تصرفات از اراضی ملی (به همراه مجموع اجرای احکام قطعی دادگاه) استان مرکزی در شهریورماه امسال به ۲۶۴ هزار مترمربع می‌گردد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی، مجید شارقی با اعلام این خبر گفت: یکی از تکالیف مهم اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی مقابله و رفع تصرف از اراضی ملی است که به همت اکیپ‌های آموزش‌دیده یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن مستقر در این اداره کل اجرا می‌گردد.

وی افزود: طی چند عملیات جداگانه در حدود ۲۶۴ هزار مترمربع از اراضی ملی استان مرکزی به ارزش بالغ بر ۵ میلیارد تومان در شهریور امسال رفع تصرف شده که شامل اجرای احکام قطعی دادگاه نیز می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی اضافه کرد: بیشترین رفع تصرفات از حیث مساحت در شهریورماه متعلق به شهرستان کمیجان به میزان ۲۴۵ هزار مترمربع بوده که از این حیث شهرستان اراک با ۴۲۰۰ مترمربع در رتبه بعدی قرار دارد.

وی در ادامه بیان کرد: از حیث ارزش ریالی نیز بیشترین آمار رفع تصرفات استان مرکزی مربوط به شهرستان کمیجان به ارزش ۱/۷ میلیارد تومان بوده که از این حیث شهرستان محلات با ۶۰۰ میلیون تومان در رتبه دوم قرار دارند همچنین مجموع ارزش ریالی اجرای احکام قطعی در شهریورماه بالغ بر ۱/۸ میلیارد تومان است.

نظر شما