شناسهٔ خبر: 43695 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان میناب خبر داد:

ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌های شهرستان میناب در هرمزگان

ایمن سازی جاده رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان میناب طی گزارشی اعلام کرد: مدارس حاشیه راه شهرستان میناب ایمن‌سازی می‌گردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان، ذاکری رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان میناب طی گزارشی اعلام کرد: مدارس حاشیه راه شهرستان میناب ایمن‌سازی می‌شوند.

در حاشیه جلسه‌ای که در اداره آموزش و پرورش میناب با حضور رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای میناب ، فرماندهی پلیس‌راه، نماینده آموزش پرورش و دهیاران مرتبط با موضوع ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه برگزار شد، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل میناب گفت: با توجه به نزدیکی فصل مدارس طی تعاملی که با ارگان‌های ذیربط داشتیم مدارس حاشیه راه‌های شهرستان ایمن‌سازی فیزیکی می‌گردند که این ایمن‌سازی شامل اجرای شابلون مدرسه و احتیاط، نصب علائم، خط‌کشی و برنامه‌های فرهنگی است.

ذاکری افزود: در این جلسه نسبت به نهادینه ساختن فرهنگ ترافیک در مدارس تدابیری اندیشیده شده است که امید می‌رود با اجرای آن برنامه‌های فرهنگی مثل برگزاری مسابقات و جلسات مختلف با موضوع ایمنی راه‌ها در مدارس سطح آگاهی دانش آموزان نسبت به ایمنی در جاده‌ها افزایش پیدا کند.

نظر شما