شناسهٔ خبر: 43759 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

با حضور سلامی و عظیمیان برگزار شد:

برگزاری نشست مجمع عمومی سازمان ملی زمین‌و‌مسکن

جلسه مجمع عمومی سازمان ملی زمین‌و‌مسکن با حضور غلامرضا سلامی مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور حسابداری‌و‌حسابرسی، مدیرعامل، اعضای هیات‌مدیره و جمعی از مدیران ارشد سازمان ملی زمین‌و‌مسکن، نمایندگان سازمان برنامه و بودجه، وزارت‌خانه‌های راه و شهرسازی، نیرو، اقتصاد و دارایی و صنعت و معدن و تجارت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از سازمان ملی زمین و مسکن، حمیدرضا عظیمیان معاون وزیر راه و شهرسازی در گزارشی به تشریح اقدامات و عملکرد سازمان ملی زمین و مسکن، اهداف کمّی مصوب مجمع عمومی سال گذشته، واگذاری‌های صورت پذیرفته در سال ۹۵، اقدامات سازمان جهت وصول و تعیین تکلیف مطالبات معوق، اهم فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در راستای پیاده‌سازی سامانه یکپارچه اراضی و مستغلات، آخرین وضعیت مسکن مهردر شهر های بالای ۲۵ هزار نفر و همچنین گزارشی از وضعیت نیروی انسانی سازمان پرداخت.

همچنین در این نشست علی عباس‌نژاد فرمانده یگان حفاظت و همچنین مهدی ابراهیمی عضو هیات مدیره و معاون حقوقی سازمان در گزارش‌های جداگانه‌ای اهم فعالیت‌های عملیاتی حوزه‌های مربوط به خود را ارائه کرد.

گفتنی است گزارش حسابرس مستقل سازمان حسابرسی کشور و بازرس عمومی و موارد مربوط به بودجه پیشنهادی سازمان در سال جاری از دیگر بخش‌هایی بود که در مجمع عمومی سازمان ملی زمین و مسکن مورد بررسی قرار گرفت.

نظر شما