شناسهٔ خبر: 43774 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره عمران و بهسازی اداره کل راه و شهرسازی استان قم خبر داد:

برگزاری نمایشگاه آثار دستی آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران قم

پوستر رئیس اداره عمران و بهسازی اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: نمایشگاه آثار دستی آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران قم در خانه تاریخی لاجوردی زاده در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، فهیمه فتاحی زاده گفت: در راستای هدف ارتباط مطلوب بین فضاهای تاریخی در اختیار اداره کل راه و شهرسازی و دانشکده‌های تخصصی معماری و فنی استان، اولین نمایشگاه عرضه محصولات حرفه‌آموزی دانشجویان دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران قم در محل خانه تاریخی لاجوردی زاده در محله باغ پنبه آغاز بکار کرد.

رئیس اداره عمران و بهسازی اداره کل راه و شهرسازی استان قم افزود: با توجه به ضرورت ارتباط حرفه و علم و با تأسی از شعار سال مبنی بر تولید و اشتغال، تولیدات کاربردی و حرفه‌ای دانشجویان به نمایش در می‌آید.

وی ضمن بیان این که تعامل بین اداره عمران و بهسازی شهری اداره کل راه و شهرسازی و دانشکده‌های تخصصی استان یکی از اهداف پیش رو است، توضیح داد: معرفی بناهای واجد ارزش تاریخی، پویایی محلات بافت تاریخی شهر و حمایت از ایجاد کسب و کارهای خرد و توانمندسازی ساکنان محلات هدف از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه مذکور است.

رئیس اداره عمران و بهسازی اداره کل راه و شهرسازی استان قم در پایان گفت: این نمایشگاه که از تاریخ ۳ الی ۵ مهرماه در دو نوبت صبح و بعدازظهر دایر می‌باشد، برای بازدید عموم آزاد است.

نظر شما