شناسهٔ خبر: 43793 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان:

سال ۹۸ سال شکوفایی وضعیت راه‌های کردستان خواهد بود

شهرام ملکی مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: اقدامات خوبی در راستای بهبود وضعیت راه‌های کردستان شروع شده و سال ۹۸ سال شکوفایی و توسعه راه‌های استان کردستان خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کردستان، شهرام ملکی با شرکت در برنامه گفتمان سیمای مرکز کردستان به تشریح اقدامات در حال انجام برای توسعه شبکه حمل و نقل جاده‌ای استان پرداخت و اظهار کرد: هم‌اکنون در جای‌جای استان کردستان عملیات اجرایی در راستای ارتقای راه‌ها و بهبود سطح برخورداری در همه حوزه‌های راه اصلی، فرعی، بزرگراهی و روستایی با جدیت و تلاش مجموعه همکاران، مشاورین و پیمانکاران بومی در حال انجام است.

ملکی ادامه داد: پروژه‌های متعددی هدف‌گذاری شده که می‌توان به احداث باند دوم گردنه صلوات آباد، پروژه بزرگراه کرمانشاه –میاندوآب در قطعات مختلف، واریانت تیژ تیژ – گاران (سنندج – مریوان)، بیجار – دیواندره  و سقز _ بانه و پروژه‌های متعدد بهسازی و آسفالت راه روستایی در همه شهرستان‌های استان  اشاره کرد.

وی گفت: با ادامه روندی که آغاز شده است که امیدواریم اکثر پروژه‌ها در سال‌های ۹۷ و ۹۸ به بهره‌برداری رسیده و سال ۹۸ را می‌توان سال شکوفایی وضعیت راه‌های کردستان نام نهاد.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان عنوان کرد: سال گذشته ۱۰۵ کیلومتر راه روستایی به بهره‌برداری رسیده و امسال نیز در طول این شش ماه حدود ۸۵ کیلومتر راه روستایی زیر بار ترافیک رفته است.

ملکی از بهره‌برداری بخشی از جاده سقز – بانه با مشخصات بزرگراهی در آینده نزدیک خبر داد.

نظر شما