شناسهٔ خبر: 43802 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر شهرسازی و معماری راه و شهرسازی استان گیلان خبر داد:

تصویب محدوده‌های بافت فرسوده شهرهای ماسال و خمام و تصویب طرح تفصیلی شهر رودبنه در گیلان

خدیجه انشاء مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان از تصویب محدوده‌های بافت فرسوده شهرهای ماسال و خمام و همچنین تصویب طرح تفصیلی شهر رودبنه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان، خدیجه انشا مدیر شهرسازی و معماری این اداره کل از تصویب محدوده‌های بافت فرسوده شهرهای ماسال و خمام و همچنین تصویب طرح تفصیلی شهر رودبنه خبر داد و گفت: محدوده بافت‌های فرسوده به عنوان نقاط مستعد برای توسعه درون‌زای شهری است. با ارائه تسهیلات در این مناطق می‌توان باعث رشد روزافزون این مناطق شد تا نوسازی در آن صورت پذیرد. بر همین اساس  محدوده بافت فرسوده شهر خمام به مساحت ۶۰ هکتار و محدوده بافت فرسوده ماسال به مساحت ۳۸ هکتار به تصویب رسید.

وی در پایان عنوان کرد: طرح تفصیلی شهر رودبنه نیز پس از تصویب در شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در تاریخ ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ شروع به کار نموده و پس از بررسی‌های به عمل آمده و بازدید میدانی به همراه کارشناسان استانداری و شهرداری و شورای شهر، پس از حل مشکلات مطروحه توسط شهرداری در جلسه مورخ ۹۶/۷/۲ مورد تصویب قرار گرفت. 

نظر شما