شناسهٔ خبر: 43847 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه و شهرسازی:

هدایت، حمایت و نظارت، خط‌مشی وزارت راه و شهرسازی در قبال سازمان‌های نظام‌مهندسی است

جلسه مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه و شهرسازی در نشست دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه و شهرسازی با سازمان نظام‌مهندسی ساختمان اصفهان گفت: تعاملات سازنده و ارشادی بین وزارت راه و شهرسازی با سازمان‌های نظام‌مهندسی ساختمان استان‌ها در یک فرایند منسجم برای اعتلای مهندسی ساختمان کشور و ارتقای جایگاه مهندسان از جمله اهدافی است که به دنبال آن هستیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، در نشست دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه و شهرسازی با سازمان نظام‌مهندسی ساختمان اصفهان که در محل اداره کل راه و شهرسازی استان و با حضور حجت اله غلامی مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان، منوچهر شیبانی اصل مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه و شهرسازی و رئیس و اعضای هیئت‌مدیره سازمان نظام‌مهندسی استان برگزار شد بر ایجاد حرکت جمعی به منظور ارتقای جایگاه مهندسی ساختمان تأکید شد.

منوچهر شیبانی اصل مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه و شهرسازی در این نشست گفت: خط‌مشی و سیاست وزارت راه و شهرسازی بر سه محور هدایت، حمایت و نظارت شکل‌گرفته که هر سه محور بر بستر قانون استوار است.

وی عنوان کرد: طی چهار سال گذشته حرکت در مسیر قانون و رعایت حدود و اختیارات قانونی در سازمان‌های نظام‌مهندسی به طور مطلوبی شکل‌گرفته که امید است با یک حرکت جمعی و در راستای اجرای اصول اخلاق حرفه‌ای بستر مناسبی در فضاهای مختلف که بخش مهندسی ساختمان در آن دخیل هستند ایجاد گردد.

 مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه و شهرسازی ابراز امیدواری کرد تا با افزایش تعاملات سازنده و ارشادی بین وزارت راه و شهرسازی و سازمان‌های نظام‌مهندسی ساختمان استان‌ها بتوانیم در یک فرایند بسیار منسجم برای اعتلای مهندسی ساختمان کشور و ارتقای جایگاه مهندسان و اعضای سازمان‌ها بکوشیم.

 گفتنی است در این نشست علی عموشاهی رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان نیز گزارشی از اقدامات به عمل آمده در هیئت‌مدیره دوره هفتم ارائه داد.

نظر شما