شناسهٔ خبر: 43865 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی خبر داد:

احداث ۱۵ کیلومتر از بزرگراه ارومیه- سرو

ابراهیم مبارك قدم مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در بازدید از محور ارومیه - سرو گفت: عملیات اجرایی ۱۵ کیلومتر از طرح ساخت بزرگراه ارومیه-سرو در صورت مناسب بودن شرایط جوی تا پایان امسال تکمیل می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌غربی، ابراهیم مبارک قدم مدیرکل راه و شهرسازی استان در بازدید از محور ارومیه - سرو گفت: پروژه ساخت بزرگراه ارومیه-سرو به طول ۵۰ کیلومتر یکی از طرح‌های تأثیرگذار در توسعه ترانزیت داخلی و خارجی کشور است.

مبارک قدم با بیان اینکه محور ارومیه-سرو از کریدورهای حمل و نقل جاده‌ای کشور است، ادامه داد: طرح ارتقای این محور به بزرگراه از سال‌های گذشته آغاز شده و ۲۰ کیلومتر از سمت شهر ارومیه به بهره‌برداری رسیده است.

وی از تأمین منابع مالی مورد نیاز برای ادامه پروژه احداث بزرگراه ارومیه-سرو خبر داد و افزود: عملیات اجرایی ساخت ۱۵ کیلومتر از این محور در صورت مناسب بودن شرایط آب و هوایی تا پایان امسال به پایان می‌رسد.

مبارک قدم تصریح کرد: اجرای ۱۵ کیلومتر باقی‌مانده این پروژه از جمله برنامه‌های کاری سال آینده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی یادآور شد: پروژه ساخت بزرگراه ارومیه-سرو با هدف تسهیل در جابجایی کالا و مسافر، فراهم‌سازی زمینه‌های توسعه روابط همه‌جانبه و رونق اقتصادی با کشورهای همسایه اجرا می‌شود.

نظر شما