شناسهٔ خبر: 43884 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست مدیریت املاک و حقوقی راه و شهرسازی خراسان شمالی تاکید کرد:

تأکید بر تشدید حفاظت از اراضی ملی در ایام تعطیلات محرم

جواد عمادیان فر سرپرست مدیریت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از تشدید حفاظت از اراضی ملی تحت اختیار اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در ایام تعطیلات ماه محرم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی، جواد عمادیان فر گفت: پیرو دستورالعملی ارسال شده از سازمان ملی زمین و مسکن در خصوص حفاظت از اراضی ملی تحت اختیار اداره کل راه و شهرسازی در سطح استان در ایام تعطیلات جلسه‌ای با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان و فرمانده یگان حفاظت برگزار شد. 

وی افزود: در این جلسه ضمن توجه به حساسیت‌های موجود و امکان سوءاستفاده افراد سودجو از فرصت تعطیلات مقرر شد لیست کشیک تهیه و هماهنگی‌های لازم با دادستان و یگان‌های حفاظت سایر دستگاه‌های دولتی اعم از منابع طبیعی، آبخیزداری، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و ... صورت پذیرد.

سرپرست مدیریت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی بیان کرد: مصطفی‌زاده مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی ضمن تسلیت ایام محرم، نسبت به دقت لازم و استفاده از تمامی امکانات، دستور تشدید حفاظت از اراضی ملی به صورت شبانه‌روزی و هماهنگی لازم با سایر ارگان‌های ذیربط را صادر کرد.

نظر شما