شناسهٔ خبر: 44078 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در استان بوشهر برگزار شد:

جزئیات برگزاری جلسه شورای تأمین مسکن در استان بوشهر

محمدحسن باستی جلسه شورای تأمین مسکن استان به ریاست معاون محترم امور عمرانی استانداری بوشهر با حضور اعضا در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر، در این نشست مشکلات مسکن مهر شهر بوشهر مورد بحث و بررسی قرار گرفت و پروژه ۱۳۲ واحدی شهرستان گناوه تعیین تکلیف شد و دستگاه‌های اجرایی خدمت‌رسان گزارشی از عملکرد خود در خصوص نحوه خدمت‌رسانی ارائه دادند.

در این جلسه مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر و دبیر شورای تأمین مسکن استان گزارشی از مصوبات جلسه گذشته این شورا خدمت حاضرین در جلسه ارائه داد و افزود: با همکاری دستگاه‌های خدمت‌رسان تعداد ۳۰۰ واحد مسکن مهر که متقاضیان آن‌ها آورده خود را تکمیل نموده‌اند در دهه فجر امسال تحویل داده می‌شود.

در ادامه مهندس باستی رئیس شورا با تأکید بر اینکه حق همه مردم و متقاضیان در خصوص مسکن مهر این است که تعهداتی را که دولت دارد باید هرچه زودتر اجرایی نماید افزود: امیدواریم با تلاش همه دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسان بتوانیم باقیمانده واحدهای مسکن مهر در سطح استان را تحویل متقاضیان دهیم.

نظر شما