شناسهٔ خبر: 44211 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان خبر داد:

تکمیل پروژه بیجار به همدان تا نیمه اول سال ۹۷

آسفالت مدیرکل راه و شهرسازی کردستان از تکمیل پروژه بیجار به سمت همدان به طول ۵۰ کیلومتر تا پایان نیمه اول سال ۹۷ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کردستان، شهرام ملکی گفت: مسیر بیجار به همدان به طول ۱۰۰ کیلومتر می‌باشد که ۵۰ کیلومتر از این مسیر در حوزه استان کردستان قرار گرفته است که در سنوات گذشته و تا پایان سال ۹۴ حدود ۴۱ کیلومتر از این مسیر به بهره‌برداری رسیده است.

وی گفت: این پروژه ردیف بودجه ملی دارد و عملیات اجرایی آن از جمله انتخاب پیمانکار، اجرا و تجهیز کارگاه و ایمنی بر عهده شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور بوده است.

وی افزود: از ۱۰ کیلومتر مانده این مسیر نیز هم‌اکنون چهار و نیم کیلومتر آماده بهره‌برداری است و فقط نصب تابلو و علائم مانده که ظرف یک ماه آینده این مسیر نیز زیر بار ترافیک می‌رود.

ملکی اضافه کرد: در بهمن‌ماه سال ۹۵ با تفویض اختیاری که از وزارت راه و شهرسازی گرفتیم ۵ و نیم کیلومتر باقیمانده را نیز شروع به کار کرده‌ایم که الآن پیشرفت ۷۰ درصدی دارد و امید داریم طبق قولی که وزارتخانه بابت تأمین اعتبار به ما داده تا پایان نیمه اول سال ۹۷ کل مسیر بیجار به همدان را احداث کنیم.

نظر شما