شناسهٔ خبر: 44238 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مه‌آبادی تأکید کرد:

ضرورت ارتقای ظرفیت خدمات فرودگاهی و ایمنی پروازهای فرودگاه مهرآباد/ افزایش سرعت پروازها در دستور کار شرکت فرودگاه‌ها قرار دارد

رحمت الله مه‌آبادی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، بر ارتقای ظرفیت خدمات فرودگاهی و ایمنی پروازهای فرودگاه مهرآباد تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی فرودگاه مهرآباد، در این جلسه که به منظور رفع موانع و سرعت‎دهی به پروژه‎های فرودگاه مهرآباد و افزایش ظرفیت و ارتقای خدمات آن در سفرهای نوروزی تشکیل شد، رحمت‎اله مه‎آبادی خواستار ارتقای خدمات فرودگاهی و ایمنی پروازهای فرودگاه مهرآباد شد و گفت: تلاش در راستای افزایش سرعت پروازها و ارائه خدمات بیشتر به مسافران در دستور کار است.

مه آبادی مذاکره با وزیر راه و شهرسازی به منظور سرعت‎دهی به پروژه‎های این فرودگاه را مفید ارزیابی کرد و افزود: برگزاری چنین نشست‎هایی می‎تواند در جهت توسعه فرودگاه و رفع موانع و ارائه راهکارهای مناسب در جهت ارائه خدمات مطلوب فرودگاهی مؤثر باشد.

مدیرکل فرودگاه مهرآباد نیز نظر مساعد هیئت مدیره شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران در تسریع انجام پروژه‎های مهرآباد را سبب رضایتمندی مسافران و البته احقاق حقوق شهروندی آنها دانست.

این جلسه با حضور رحمت‎اله مه‎آبادی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبري هوايي ايران، غلامحسین باقریان، عضو هیئت مدیره و معاون عمليات فرودگاهي، سعید اکبری، معاون عملیات هوانوردی و علی رستمی، مدیرکل فرودگاه مهرآباد، به منظور رفع موانع و سرعت‎دهی به پروژه‎های فرودگاه بین‎المللی مهرآباد و افزایش ظرفیت و ارتقای خدمات فرودگاه در سفرهای نوروزی تشکیل شد.

در این جلسه موضوعاتی چون بررسی و نحوه راه‎اندازی و تجهیز ورودی ترمینال یک، بررسی ساماندهی محاوط مقابل ترمینال ۱و۲ در مقابل ساختمان سپاه، رفع معضلات ادامه پروژه، بررسی پروژه بازسازی و بهسازی سطوح پروازی و تاکید بر بهره‎برداری از باند ۲۹ و رفع موانع موجود در بهره‎برداری از آن، تکمیل روشنایی باند تا پایان سال ۹۶ و بررسی نحوه تسریع در عملیات نصب و راه‎اندازی پروژه‎های رادار و اتوماسیون مهرآباد، پیگیری مسائل و مشکلات و معضلات تسریع در بهره‎برداری از پروژه‎ها، نصب ILS، سکتوربندی‎هایTMA  فرودگاه مهرآباد، تعیین تکلیف سیستم‎های ناوبری و کمک ناوبری، خروج هواپیماهای اسقاطی به منظور افزایش پارکینگ هواپیما، بررسی ساختار نیروی انسانی، تامین نیروهای متخصص و حدود اختیارات آنها نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت./

نظر شما