شناسهٔ خبر: 44321 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل:

۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی ناوگان حمل و نقل اردبیل هزینه می‌شود

علی رحمتی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی ناوگان حمل و نقل برون‌شهری اردبیل در قالب ۳۰۰ پروژه هزینه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل، علی رحمتی در جلسه کارگروه اشتغال استان اردبیل گفت: ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی ناوگان حمل و نقل برون‌شهری اردبیل در قالب ۳۰۰ پروژه هزینه می‌شود که در این طرح برای ۶۰۰ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح با مشارکت بخش خصوصی اجرایی می‌شود، تصریح کرد:‌ بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی در اجرای پروژه‌ها و طرح‌ها در حوزه راهداری و حمل و نقل یکی از اولویت‌ها و برنامه‌ها بوده که تلاش می‌کنیم با ایجاد بسترهای لازم در این حوزه گام‌های اساسی را برداریم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل افزود:‌ برای نوسازی ناوگان درون استانی نیز ۳۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه خواهد شد و برای ۵۰ نفر در این زمین اشتغال‌زایی می‌شود که تلاش و جدیت بر این است تا با جذب هر چه بیشتر اعتبارات اختصاصی به هدف‌گذاری تعیین‌شده در این حوزه دست یابیم.

رحمتی گفت: در طرح تبدیل پلاک ماشین شخصی به عمومی ۱۰۰ پروژه داریم که با مجموع ۲۲ میلیارد ریال اعتبار اجرایی شده و در این برنامه نیز برای ۱۰۰ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

وی تصریح کرد: ایجاد زمینه برای اجرای هر چه بیشتر طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و خدماتی در بخش‌های مختلف و فراهم‌سازی بستر برای حضور سرمایه‌گذاران در منطقه می‌تواند راهکاری اساسی برای کاهش دغدغه‌ها در حوزه اشتغال شده و مشکلات در این حوزه را کاهش دهد که باید مورد توجه مسئولان استانی قرار گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به ثبت هفت میلیون تردد در ۶ ماهه نخست امسال در مبادی ورودی و خروجی استان بیان کرد: میزان تردد در تمامی محورهای مواصلاتی استان که توسط ۶۰ سامانه تردد شمار ثبت شده بیش از ۵۰ میلیون تردد است.

نظر شما