شناسهٔ خبر: 44406 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در رشت صورت گرفت:

دیدار مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با شهردار جدید کلان‌شهر رشت

جلسه صبح امروز علی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی گیلان به همراه جمعی از مدیران این اداره کل با مسعود نصرتی شهردار جدید کلان‌شهر رشت دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی گیلان، علی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی در ابتدا با اشاره به اینکه اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری دارای وجه اشتراک زیادی در زمینه خدمت‌رسانی عمرانی و آبادانی شهر و به تبع آن استان دارند، گفت: اداره کل راه و شهرسازی آمادگی هرگونه همکاری با شهرداری کلان‌شهر رشت در جهت توسعه، عمران و آبادانی شهر را دارد تا موجبات رفاه و آسایش همشهریان و رفع مشکلات آن‌ها فراهم گردد و در این راستا تمام تلاش خود را بکار می‌گیریم.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان در ادامه با اشاره به کمک وزارت راه و شهرسازی در اعطای سهمیه قیر رایگان برای محلات هدف در راستای طرح‌های بازآفرینی و توسعه پایدار شهری تشریح کرد و گفت: امیدواریم با همکاری دوجانبه بتوانیم در مسیر اجرای برنامه‌ها و طرح‌ها با سرعت بیشتری حرکت کنیم.

در پایان مسعود نصرتی شهردار کلان‌شهر رشت نیز ضمن تشکر از حضور مدیرکل راه و شهرسازی اظهار امیدواری کرد: که با حمایت و همراهی راه و شهرسازی استان شاهد شهری آباد و زیبا باشیم و به هدفی که مورد انتظار مردم عزیز شهر رشت است در کمترین زمان ممکن برسیم.

نظر شما