شناسهٔ خبر: 44416 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور وزیر راه و شهرسازی؛

سه طرح عمرانی در اردستان به بهره‌برداری رسید

افتتاح سه طرح عمرانی با حضور «عباس آخوندی» وزیر راه و شهرسازی و دیگر مسئولان ملی و استانی عصر روز چهارشنبه در اردستان به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، این طرحها شامل ۱۳کیلومتر آسفالت الیافی جاده نائین – اردستان از کیلومتر ۵۷ تا ۷۰، افتتاح باسکول توزین الکتریکی نصب شده در پلیس راه جاده اردستان – کاشان و ۶ کیلومتر روکش آسفالت جاده اردستان – نائین است.

برای اجرای این طرحها افزون بر ۹ میلیارد ریال از محل اعتبارهای ملی صرف شده است.

وزیر راه و شهرسازی در جریان سفر به اردستان از ۱۷ کیلومتر باقیمانده باند دوم جاده در حال ساخت اردستان – اصفهان در محدوده روستای دیزلو و کارخانه سیمان اردستان و همچنین لاین دوم جاده زواره - اردستان به طول ۱۰کیلومتر بازدید کرد.

به گفته علیرضا غیور فرماندار اردستان برای ساخت ۱۷ کیلومتر باقیمانده باند دوم جاده اردستان - اصفهان ۳۰۰ میلیارد ریال و برای لاین دوم جاده - زواره اردستان نیز ۱۱۰میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

وی خاطرنشان کرد: طول مسیر جاده اردستان - اصفهان در محدوده شهرستان اردستان ۶۵ کیلومتر است که ۴۸ کیلومتر آن به بهره برداری رسیده و ۱۷کیلومتر باقیمانده به علت وجود تاسیسات و جابجایی آنها و همچنین کوه بری هزینه بیشتری نیاز دارد و تاکنون اجرا نشده است.

حضور در شورای اداری اردستان از دیگر برنامه های سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به این شهرستان است.

به گزارش ایرنا شهرستان اردستان با داشتن یک هزار و ۹۱۶ کیلومتر جاده همسنگ و ۱۴۱کیلومتر بزرگراه در ۱۱۸کیلومتری شمال مرکر استان اصفهان قرار دارد.

وزیر راه و شهرسازی بعدازظهر چهارشنبه وارد اصفهان شد تا در یک سفر سه روزه از برخی طرح های عمرانی استان اصفهان بازدید و در افتتاح برخی دیگر شرکت می کند.

وی در نخستین روز سفر خود به اصفهان از طرح های توسعه فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان و عملیات اجرایی آزادراه شرق اصفهان بازدید کرد.

بازدید از دو بانده محور اصفهان- اردستان و افتتاح روکش آسفالت در سطح استان و افتتاح WIM 'توزین درحال حرکت' از دیگر برنامه های امروز سفر وزیر راه و شهر سازی به اصفهان است.

افتتاح ۱۵ کیلومتر از آزاد راه غرب اصفهان، آغاز عملیات اجرایی احیای بافت فرسوده محله همت آباد، بازدید از طرح قطارشهری بهارستان، افتتاح ایستگاه راه آهن ریز و ۱۲ کیلومتر خط اتصال به فولادمبارکه و بازدید از طرح دو خطه شدن مسیر ریلی زرین شهر به بافق از برنامه های فردا در سفر وزیر راه و شهرسازی به اصفهان است.

بر اساس برنامه پیشنهادی سفر وزیر راه و شهرسازی، وی روز جمعه نیز از فلاورجان و طرح قطار سریع السیر اصفهان - تهران بازدید می کند.

نظر شما