شناسهٔ خبر: 44429 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ساختمان‌های برتر استان معرفی قزوین می‌شوند

حامد عبدالرزاقی رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی قزوین از برگزاری دومین جشنواره ساختمان های برتر استان در ماه جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، حامد عبدالرزاقی با اشاره به برگزاری نشست شورای سیاست‌گزاری جشنواره با حضور مدیرکل راه و شهرسازی افزود: این جشنواره در ۲ بخش ساختمان‌های ۲ تا ۷ طبقه و یا کمتر از ۳۰ واحد و مجتمع های بیش از هفت طبقه و یا بالای ۳۰ واحد مسکونی ۲۶ مهرماه جاری در دانشگاه بین المللی امام (ره) قزوین برگزار خواهد شد.

وی، محورهای برگزاری این جشنواره را در چهار حوزه اعلام کرد و یادآور شد: نما، حجم و جلوه های بصری، معماری داخلی، کیفیت ساخت و رعایت مقررات ساختمانی به همراه صرفه جویی در مصرف انرژی و سازگاری با محیط زیست از جمله محورهای این جشنواره خواهد بود.

عبدالرزاقی ادامه داد: برای انتخاب و معرفی برترین ساختمان‌های موجود استان پنج داور از چهره ها و اساتید برجسته و مطرح ملی انتخاب شده‌اند و در هر محور نیز از آثار برتر تقدیر به عمل خواهد آمد.

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی قزوین اضافه کرد: تاکنون ۳۲ اثر قطعی در ۶۳ محور برای حضور در این جشنواره معرفی شده است.

به گفته عبدالرزاقی، نخستین جشنواره ساختمان‌های برتر استان قزوین با مشارکت انجمن انبوه‌سازان مسکن و ساختمان، سازمان نظام مهندسی ساختمان و اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین برگزار می‌‌شود.

نظر شما