شناسهٔ خبر: 44450 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دیدار مدیران و رؤسای ادارات راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با فرماندهی انتظامی استان

دیدار مدیران و روسای ادارات راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت هفته نیروی انتظامی با فرمانده‌هان انتظامی استان دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی، به نقل  از اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در آخرین روز از هفته نیروی انتظامی به پاس قدردانی از خدمات ناجا  جمعی از مدیران و رؤسای ادارات راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با حضور در دفتر فرماندهی نیروی انتظامی استان با سردارغلامزاده دیدار نمودند.

مدیریت املاک و حقوقی  راه و شهرسازی استان ضمن عرض تبریک هفته نیروی انتظامی ، فعالیتها و خدمات شایسته نیروی انتطامی در برقراری نظم و امنیت پایدار در تمامی سطوح جامعه را قابل ستایش خواند.

باقری بابت عملکرد مثبت و تأثیر گزار نیروی انتظامی استان درهمکاری با یگان حفاظت از اراضی ملی تحت اختیار اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از فرماندهی نیروی انتطامی استان تقدیر و تشکر نمود.

سرتیپ 2 پاسدار غلامرضا غلامزاده نیز تعامل و همسویی دستگاه ها و نهادهای اجرایی راشرط  تحقق اهداف نطام مقدس جمهوری اسلامی دانست و تعامل نیروی انتطامی و اداره راه و شهرسازی استان  را درزمینه ارتقاء ایمنی راهها و کاهش حوادث جاده ای و همچنین حفاظت و حراست از اراضی ملی که در معرض زمین خواری و تصرف غیرقانونی هستند را مؤثر و مفید دانست.

وی از ابراز لطف و توجه اقشار مختلف استان به این نیرو در هفته نیروی انتظامی در مساجد ، مدارس و دیدارهای مختلف تشکر و قدردانی کرد.

نظر شما