شناسهٔ خبر: 44542 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جنوب استان کرمان انجام شد:

بازگشت ۱۵ هزار و ۹۰۰ مترمربع زمین به دولت در جنوب کرمان

رفع تصرف فرمانده یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان گفت: پانزده هزار نهصد مترمربع از اراضی ملی جنوب استان کرمان در شهرستان رودبار جنوب که مورد ساخت و ساز قرار گرفته بود از دست متصرفان خارج شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان، سرهنگ مصطفی ابرهام مشخصات زمین‌های رفع تصرف شده در این شهرستان گفت: در این اقدام یک قطعه زمین با مشخصات پانزده هزار مترمربع از اراضی دولتی پلاک ۲۸ فرعی از ۱۹۰ اصلی و همچنین ۹۰۰ مترمربع زمینی واقع در پلاک ۸۸۹ از ۱۸۸ اصلی به دولت بازگردانده شد.

وی ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده را ۴ میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال عنوان کرد.

سرهنگ ابرهام بیان کرد: یگان حفاظت از اراضی ملی با گشت‌های روزانه وظیفه رصد هر گونه تصرف را بر عهده دارد و به محض مشاهده هر گونه تصرف نسبت به رفع آن اقدام می‌کند.

وی در ادامه با درخواست از مردم برای همکاری در مورد تصرفات غیرقانونی گفت: زمین‌های ملی از حقوق بیت‌المال به شمار می‌آید و از مردم می‌خواهیم در صورت مشاهده هر گونه تجاوز به اراضی دولتی و ساخت و ساز غیرقانونی مراتب را به یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان اطلاع دهند.

نظر شما