شناسهٔ خبر: 44607 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

عليزاده در بازديد از فاز اول مصلی تهران مطرح كرد:

پیشرفت فیزیکی بیش از ۷۲ درصد مصلی امام‌خمينی تهران/ فاز اول مصلی سال ۹۷ تكميل می‌شود

مصلی امام خمینی مدیرعامل سازمان مجری و تاسیسات عمومی و دولتی ضمن بازدید از اجرای فاز نخست مصلی امام‌خمينی تهران و بخش های مختلف این مکان فرهنگی از پیشرفت بیش از ۷۲ درصدی آن خبر داد و گفت: پیش‌بینی کرده‌ایم در صورت محقق شدن اعتبارات لازم تا پایان سال مالی ۹۷، فاز اول اجرای مصلی به نتیجه برسد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمدجعفر علیزاده امروز دوشنبه از مصلی امام خمینی بازدید کرد. وی در جریان بازدید از مصلی امام‌خمينی تهران اظهار داشت: پیشرفت فیزیکی مصلی تهران تاکنون به بیش از ۷۲ درصد رسیده است و به نحوی برنامه ریزی کرده ایم که همزمان با اجرای مصلی، بهره برداری از آن نیز در حال انجام است.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: برگزاری نماز اعیاد، نمایشگاه های مختلف، مراسم فرهنگی- مذهبی همزمان با اجرای مصلی تهران در محل مصلی در حال برگزاری منظم است.

علیزاده همچنین گفت: پیش‌بینی کرده‌ایم در صورت محقق شدن اعتبارات لازم تا پایان سال مالی ۹۷، فاز اول اجرای مصلی به نتیجه برسد.

گفتنی است، مصلای بزرگ امام خمينی(ره) تهران با ۲۱۰ هكتار وسعت و زيربنای ۶۰۰ هزار متر مربع، از بزرگترين مجموعه‌های فرهنگی-مذهبی در جهان محسوب می‌شود و علاوه بر محل برگزاری نمازهای يوميه وجمعه، دارای كاربری‌ها و بناهای متنوعی است.

نظر شما