شناسهٔ خبر: 44653 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست راه و شهرسازی استان گلستان خبر داد:

آغاز پروژه آسفالت راه روستایی در استان گلستان

آسفالت سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان از شروع پروژه آسفالت محور روستایی سه‌راهی تنگراه، قوشه چشمه و سوار بالا در شهرستان‌های گالیکش و کلاله خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، حسین محبوبی سرپرست این اداره کل گفت: محور روستایی سه‌راهی تنگراه، قوشه چشمه و سوار بالا به طول ۲۰ کیلومتر است که عملیات زیرسازی و بیس آن در سال‌های گذشته از محل منابع استانی و ملی و تبصره ۳۶ اجرا شده و آسفالت قطعه‌ای از آن به طول ۶ کیلومتر از روستای قوشه چشمه به سوار بالا در حال اجراست، لازم به توضیح است ترمیم، زیرسازی و بیس ۳ کیلومتر از محور مذکور که بر اثر خسارات سیل آسیب دیده بود نیز از محل اعتبارات تبصره ۳۶ امسال اجرا شد.

این مقام مسئول اضافه کرد: تاکنون پروژه آسفالت محور راه روستایی سه‌راهی تنگراه، قوشه چشمه و سوار بالا در مجموع بالغ بر ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

محبوبی ادامه داد: پیش از این مردم این روستاها از راه خاکی برای تردد استفاده می‌کردند که با آسفالت آن زمینه ارتباط بیش از پیش آن‌ها با مرکز شهرستان‌ها و همچنین تبادلات اقتصادی و کشاورزی منطقه فراهم می‌شود.

نظر شما