شناسهٔ خبر: 44658 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در استان زنجان انجام شد:

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان از پروژه‌های راهسازی استان

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان به همراه معاون امور عمرانی و نماینده مجلس شورای اسلامی مردم خدابنده از روند اجرای پروژه‌های تعریض زنجان –تاکستان، بهسازی مسیر موجود و احداث باند دوم سلطانیه، - قیدار - کبودرآهنگ، احداث کنارگذر شهر قیدار و تقاطع‌های مربوطه، احداث راه فرعی سجاس - بلاماجی بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، کلیم اله وثوقی مدیرکل راه و شهرسازی به همراه مهندس رحمتی معاون امور عمرانی، دکتر بیگدلی نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی و تنی چند از مدیران و هم‌چنین مشاورین و پیمانکاران پروژه‌های تعریض جاده ترانزیت زنجان –تاکستان، بهسازی مسیر موجود و احداث باند دوم سلطانیه، - قیدار - کبودرآهنگ، احداث کنارگذر شهر قیدار و تقاطع‌های مربوطه، احداث راه فرعی سجاس - بلاماجی را مورد بازدید قرار دادند.

وثوقی در بررسی روند پیشرفت پروژه‌ها و بررسی مشکلات آن گفت: ارائه راهکارهای مناسب در راستای تسریع در اجرا و اتمام پروژه‌ها از اهم اهداف این بازدید است.

وی اظهار کرد: با تلاش‌های مجموعه مدیریتی در سطح استان و وزارت راه و شهرسازی توانسته‌ایم شرایطی را فراهم کنیم تا این پروژه روند اجرایی خوب و مناسب پیدا کنند.

در ادامه بازدید مشاورین و پیمانکاران نیز به تشریح آخرین وضعیت فیزیکی پرداخته و راهکارهای لازم نیز برای تسریع در اجرای پروژه و به بهره‌برداری رساندن در آینده  نزدیک را مورد بررسی قرار دادند.

وثوقی درصد پیشرفت بهسازی مسیر موجود و احداث باند دوم کبودرآهنگ - قیدار - سلطانیه را ۲۷ درصد احداث کنارگذر شهر قیدار و تقاطع‌های مربوطه را ۴۰ درصد و تعریض و احداث پل روگذر راه‌آهن قره‌بلاغ را ۶۷ درصد و احداث راه فرعی سجاس – بلاماجی با ۹۰ درصد و اعتبار ۱۹ میلیارد ریال اعلام کرد.

نظر شما