شناسهٔ خبر: 44689 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره حمل‌ونقل مسافر راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان خبر داد:

آمادگی ۲۲۰ اتوبوس در گلستان برای نقل و انتقال زائران اربعین

قربانعلی روحی رئیس اداره حمل‌ونقل مسافر اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان به اقدامات استان برای نقل و انتقال زائران و خادمین اربعین حسینی (ع) اشاره کرد و گفت: برای این کار ۲۲۰ دستگاه اتوبوس در حال آمادگی هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گلستان، قربانعلی روحی در گفت و گوی خبری با پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل گفت: اتوبوس‌های در نظر گرفته شده موظف به رعایت تمام ملاحظات ایمنی و فنی به همراه برگزاری جلسه آموزشی و توجیهی با همکاری پلیس‌راه قبل و حین اعزام شده‌اند و خادمین حسینی (ع) نیز در قالب ۵ دستگاه اتوبوس به تعداد ۲۰۰ نفر از اول آبان ماه به مرز مهران می‌روند تا به‌صورت رایگان بخشی از نیازهای زائران را تأمین کنند.

به گفته وی، همچنین یک نفر به عنوان نماینده اداره کل به مرز مهران فرستاده خواهد شد تا پاسخگوی ضرورت‌های تردد و تسهیل شرایط برگشت زائران به استان باشد.

روحی اضافه کرد: برای خدمات‌دهی بهتر به زائران، تعدادی از همکاران آموزش‌دیده اداره کل در پایانه‌های مسافربری گرگان و گنبد از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ شب از زمان شروع انتقال و برگشت زائران عزیز کشیک هستند.

وی با یادآوری این مسئله که پارسال ۷۸۸ دستگاه اتوبوس از استان به مرزهای مهران، شلمچه و چزابه به‌صورت رفت و برگشت اعزام شدند، گفت: زائران اربعین حسینی (ع) برای هر گونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت می‌توانند با دفتر نمایندگی اداره کل در پایانه مسافربری گرگان به شماره ۳۲۶۸۱۷۹۲ تماس حاصل نمایند.

نظر شما