شناسهٔ خبر: 44715 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس کمیته حمل‌ونقل ستاد برنامه‌ریزی، مدیریت و ساماندهی زائرین اربعین در خراسان رضوی:

نرخ بلیت اتوبوس اربعین تابع عرضه و تقاضاست

ابراهیم نصری رئیس کمیته حمل‌ونقل ستاد برنامه‌ریزی، مدیریت و ساماندهی زائرین اربعین در خراسان رضوی گفت: نرخ بلیت اتوبوس از مشهد به مرز عراق تابع عرضه و تقاضا و توسط اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری کشوری تعیین می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان رضوی، ابراهیم نصری با اعلام این خبر افزود: با توجه به پیش‌بینی افزایش سفر اربعین در سال جاری نسبت به پارسال برآورد می‌کنیم از خراسان رضوی ۲۰۰ هزار نفر در پیاده‌روی اربعین امسال شرکت کنند.

رئیس کمیته حمل‌ونقل ستاد اربعین استان گفت: پیش‌بینی می‌شود ۱۰۰ هزار نفر از این تعداد با ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای، ۴۰ هزار نفر با ناوگان ریلی و هوایی و ۶۰ هزار نفر باقی‌مانده نیز با خودروهای شخصی به مرزهای غربی کشور سفر کنند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان رضوی افزود: برای خروج زائرین زمینی خراسان رضوی مرزهای شلمچه و چزابه تعیین شده است و زائران حسینی برای ورود به عراق باید به این مرزها مراجعه کنند.

نصری وظیفه کمیته حمل‌ونقل ستاد اربعین استان را تأمین ناوگان حمل‌ونقل عمومی زائران در مسیر رفت و برگشت به مرزهای خروجی شلمچه و چزابه اعلام کرد و گفت: زائرین تا حد ممکن از ناوگان ریلی برای تردد در این مسیر استفاده کنند.

نظر شما