شناسهٔ خبر: 44811 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی:

آمادگی لازم برای جابه‌جایی زائران اربعین به مرز مهران وجود دارد

علی اصغر بدیعی مقدم مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: شرکت‌های مسافری این استان برای جابه‌جایی زائران اربعین به مرز مهران آمادگی کامل دارند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی، علی‌اصغر بدیعی مقدم اظهار کرد: تاکنون نشست‌های متعددی برای انجام هماهنگی‌های لازم به منظور خدمات‌رسانی بهتر به زائران اربعین حسینی در این اداره کل برگزار شده است.

وی افزود: شرکت‌های مسافربری از اکنون آماده انعقاد قرار داد هستند تا نسبت به جابجایی زائران این استان اقدام کنند.

وی گفت: در نشست با انجمن صنفی رانندگان و نیز شرکت‌های مسافربری بر فراهم آوردن تمهیدات لازم برای کسب آمادگی‌های لازم در این باره تأکید شده است.

وی با بیان اینکه مرز خروجی به عراق برای زائران خراسان شمالی مرز مهران تعیین شده است، گفت: از زائران انتظار می‌رود از اکنون نسبت به عقد قرار داد با شرکت‌های مسافری اقدام کنند و تأمین اتوبوس و ناوگان مورد نیاز را به روزهای آخر معوق نکنند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی تصریح کرد: با اقدام زودهنگام زائران برای انعقاد قرارداد، شرکت‌های مسافربری می‌توانند در صورت نیاز، نسبت به تأمین ناوگان مورد نیاز از سایر استان‌ها اقدام کنند.

بدیعی مقدم اظهار کرد: در سال گذشته ۴ هزار و ۴۰۰ زائر اربعین حسینی با ۱۲۰ دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی از خراسان شمالی به مرز چذابه جابه‌جا شدند.

وی بیان کرد: امسال نیز پیش‌بینی می‌شود همین تعداد ناوگان برای جابه‌جایی زائران به کار گرفته شود اما در صورت نیاز به ناوگان بیشتر، هماهنگی‌ها برای تأمین ناوگان از سایر استان‌ها انجام می‌شود.

نظر شما