شناسهٔ خبر: 44819 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در دومین دوره رویداد ملی جستار کیفیت صورت گرفت:

تجلیل آخوندی از مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان در جایزه ملی جستار کیفیت

لوح تقدیر مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان و محمدرضا قرایی رئیس اداره عمران و بهسازی شهری اداره کل در دومین دوره رویداد ملی جستار کیفیت در تجربه‌های بازآفرینی شهری مورد تقدیر وزیر راه و شهرسازی قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، فرهاد فرزانه بیان کرد: شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران، در راستای نهادینه کردن مفهوم کیفیت در حیات مطلوب شهری و نیل به اهداف بازآفرینی شهری پایدار، اقدام به برگزاری برنامه فرهنگی «جستار کیفیت در تجربه‌های بازآفرینی شهری در چارچوب اندیشه ایرانشهر» کرده است که در دو بخش اصلی و جنبی به بررسی تجربیات عملی، نظری و هنری در زمینه بازآفرینی شهری می‌پردازد.

 وی ادامه داد: هدف کلیدی در بخش اصلی این رویداد با عنوان «جایزه ملی بهترین تجربه بهسازی و نوسازی شهری»، شناسایی و تقدیر از تجربه‌های بازآفرینی شهری موفقی است که توانسته‌اند در ارتقای کیفیت زندگی مردم نقش قابل‌ملاحظه و کارآمدی ایفا کنند.

وی یادآور شد: پس از ارسال اطلاعات پروژه‌های اجرا شده اداره کل راه و شهرسازی استان همدان به دبیرخانه همایش و بازدید و بررسی هیئت‌داوران در نهایت از این اداره کل برای پروژه‌های محله خضر شهر همدان به دلیل ارتقای کیفیت زندگی مردم در این محله و نگاه کل‌نگر در برنامه‌ریزی مجموعه‌ای از اقدامات اجتماعی، اقتصادی و کالبدی تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است در متن این تقدیرنامه آمده است:

با سپاس از نقش‌آفرینی ارزشمند آن سازمان در ارتقای کیفیت زندگی مردم در محله خضر شهر همدان، لوح تقدیر دومین دوره جایزه ملی (جستار کیفیت در تجربه‌های بازآفرینی شهری در چهارچوب اندیشه ایران‌شهری) به شما عطا می‌شود. امید است با یاری ایزد منان در نیل به اهداف عالی نظام جمهوری اسلامی و خدمت به ملت شریف ایران سربلند و پیروز باشید.

نظر شما