شناسهٔ خبر: 44839 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

در واكنش به خبر افزایش نرخ بلیت پروازهای اربعین اعلام شد؛

ارائه بلیت پروازهای اربعین در دفاتر مجاز و نمایندگی‌ ايرلاين‌ها با نرخ مصوب

سازمان هواپيمايي كشوري مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی كشوری گفت: ارائه بلیت پروازهای اربعین در دفاتر مجاز و نمایندگی‌های شركت‌های هواپیمایی با نرخ مصوب در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، رضا جعفرزاده اظهار کرد: بلیت پروازهای اربعین كه با نرخ مصوب در مسیر پروازی تهران- نجف- تهران، تهران- بغداد- تهران یك میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و مشهد- نجف- مشهد، مشهد- بغداد- مشهد یك میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و بلیت یكسره از مبدا تهران ۶۰۰ هزار تومان و یكسره مشهد به دو مقصد نجف و بغداد ۷۵۰ هزار تومان تعیین شده است، هم اكنون در تمامی مراكز فروش معرفی شده از طرف شركت های هواپیمایی و دفاتر نمایندگی ها (پیوست) در حال انجام است.

وی با بیان اینكه پروازهای اربعین حسینی از ۱۳ آبان آغاز و تا ۲۲ آبان ماه جاری ادامه خواهد داشت، گفت: با هماهنگی های به عمل آمده هرگونه تخلف از طرف دفاتر دارای مجوز بند الف توسط دفتر نظارت سازمان، دفاتر و سایت های دیگر به مراجع ذی صلاح جهت اعمال قانون معرفی و با هرگونه فروش خارج از نرخ مصوب بدون اغماض برخورد خواهد شد.

جعفرزاده تصریح كرد: به عنوان نمونه آنچه در بازرسی بازرسان سازمان بدست آمد، تاكنون تعدادی از مراكز و دفاتری كه در ارائه بلیت های اربعین به توصیه های سازمان هواپیمایی كشوری توجهی نكرده‌اند از لیست مراكز مجاز حذف و سایت های متخلف به پلیس فتا معرفی شدند.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی كشوری با بیان اینكه برخورد با متخلفان مستلزم ارائه مدارك مستند است، خاطرنشان كرد: در حال حاضر امكان تهیه بلیت در مراكز مجاز برای شهروندان تهرانی و سایر شهرستان ها فراهم است و سازمان هواپیمایی كشوری آماده است تا با هرگونه شكایتی از طریق سایت سازمان به نشانی www.cao.ir برخورد كند.

وی از رسانه ها خواست نسبت به انتشار هر گونه اخباری درباره فروش بلیت پروازهای اربعین به صورت دقیق و صحیح اقدام و در صورت بروز هرگونه ترديد در خصوص نرخ بليت و يا فروش غيرقانونی مراتب را به اطلاع روابط عمومی سازمان رسانده و از صحت و سقم آن اطمينان حاصل كنند./

نظر شما