شناسهٔ خبر: 44861 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از سوی ایزدی صورت گرفت:

تقدیر از اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

حجت اله غلامی معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بی‌تردید دستیابی به اهداف و نیز پیشرفت در بازآفرینی پایدار شهری و بهسازی و نوسازی محدوده‌ها و محلات هدف شهری در سراسر کشور با عزم جدی دولت خدمتگزار مرهون همتی بلند، ابتکار و کوششی بس بزرگ است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، محمدسعید ایزدی معاون وزیر راه و شهرسازی از این اداره کل بابت اخذ اعتبار بابت پرداخت دیون دولت به شهرداری‌ها و مبادله موافقت‌نامه با سازمان برنامه و بودجه استان به منظور هدایت جریان بازآفرینی شهری و تحقق مأموریت‌های شرکت عمران و بهسازی شهری ایران تقدیر کرد.

ایزدی در پیام تقدیر خود خطاب به حجت اله غلامی مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان آورد:

بی‌تردید دستیابی به اهداف و نیز پیشرفت در بازآفرینی پایدار شهری و بهسازی و نوسازی محدوده‌ها و محلات هدف شهری در سراسر کشور با عزم جدی دولت خدمتگزار مرهون همتی بلند، ابتکار و کوششی بس بزرگ است. بدین‌وسیله از پیگیری جنابعالی و همکاران محترم در اخذ اعتبار بابت پرداخت دیون دولت به شهرداری‌ها و مبادله موافقت‌نامه با سازمان برنامه و بودجه استان به منظور هدایت جریان بازآفرینی شهری و تحقق مأموریت‌های شرکت عمران و بهسازی شهری ایران تقدیر و تشکر می‌نمایم.

امید است همواره در سایه الطاف خداوند متعال و تحت رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در سال مزین به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه‌ها پیروز و سربلند باشید.

نظر شما