شناسهٔ خبر: 44898 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از سوی علی خاوری انجام شد:

بازدید از اراضی آماده واگذاری به ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا در رشت

خاوری مدیرکل راه و شهرسازی گیلان و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از اراضی آماده واگذاری به ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا در رشت بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی گیلان، علی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی گیلان که به همراه مدیران املاک و حقوقی و مسکن و ساختمان این اداره کل و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان از اراضی سایت مسکن مهر استان گیلان بازدید کردند، گفت: با توجه به توافقات انجام شده مقرر شده است در فاز اول ۱۸ هکتار و در قالب ۳۰۰ قطعه زمین به خانواده شهدا و ایثارگران واجد شرایط که از سوی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران معرفی می‌شوند واگذار گردد.

وی با بیان اینکه در فاز اول قرارداد با پیمانکار منعقد شده و عملیات آماده‌سازی، تسطیح و تحکیم بستر صورت پذیرفته و در مرحله مخلوط‌ریزی است، افزود: با توجه به اینکه قرارداد واگذاری انجام شده است، به زودی این اراضی تحویل خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران معرفی شده از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران خواهد شد.

خاوری در پایان تصریح کرد:  این اداره کل نگاه ویژه‌ای برای ارائه خدمات و تسهیلات در جهت حفظ کرامت ایثارگران دارد و تأمین مسکن و زمین مناسب برای خانواده معظم شهدا و ایثارگران را  از وظایف اصلی مجموعه خود می‌داند.

نظر شما