شناسهٔ خبر: 44905 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای مناسب‌سازی شهری و فرهنگ‌سازی برای شهر بدون مانع انجام شد:

ساخت برنامه رادیویی شهر ایمن در خراسان رضوی

حمید حسینی ساخت برنامه رادیویی شهر ایمن با همکاری اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی و انجمن حامیان شهر بدون مانع کلید خورد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، حمید حسینی مشاور مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی و مدیرعامل انجمن حامیان شهر بدون مانع گفت: تولید برنامه رادیویی شهر ایمن در راستای مناسب‌سازی شهری و فرهنگ‌سازی برای شهر بدون مانع با تمرکز بر بافت‌های فرسوده و سکونت‌گاه‌های غیررسمی آغاز شده است.

وی افزود: این برنامه از نیمهٔ مهرماه روزانه در سه نوبت از رادیو خراسان رضوی پخش شده و تا انتهای سال ادامه دارد. همچنین فایل صوتی آن در فضای مجازی به اشتراک گذاشته می‌شود.

حسینی در خصوص دیگر برنامه‌های انجمن حامیان شهر بدون مانع گفت: بیشترین برنامه‌ها در حوزه فرهنگی و آموزشی است، بدین صورت که کلاس آموزشی ضوابط و مقررات برای ۱۲۰ نفر از کارشناسان سازمان نظام‌مهندسی ساختمان با امتیاز تمدید پروانه و کارشناسان شهرسازی شهرداری مشهد برگزار شده است.

وی ادامه داد: با همکاری این انجمن در امر پیگیری مناسب‌سازی شهری، در سال گذشته رتبه ۳۰ اداره کل بهزیستی استان در کشور به رتبه دو ارتقا یافته است.

مدیرعامل انجمن حامیان شهر بدون مانع گفت: پیگیری‌های این انجمن باعث شد سازمان اتوبوس‌رانی مشهد قول خرید ۲۳۰ دستگاه اتوبوس رمپ‌دار را تا آخر امسال بدهد.

حسینی در خصوص برنامه‌های روز جهانی معلولان نیز گفت: در این روز جشنواره عکس و کاریکاتور با موضوع مشکلات توان یابان برگزار خواهد شد. 

نظر شما