شناسهٔ خبر: 44933 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرمایه‌گذاری صندوق توسعه ملی در راه‌آهن شهرکرد

قاسم قاسمی در جلسه‌ای که امروز در محل وزارت راه و شهرسازی در خصوص تأمین اعتبار مورد نیاز جهت تسریع در احداث خط راه‌آهن اصفهان – شهرکرد- اهواز تشکیل شد مقرر گردید از محل منابع صندوق توسعه ملی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی سرمایه مورد نیاز این طرح ملی تأمین گردد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری، در جلسه‌ای که امروز در محل وزارت راه و شهرسازی در خصوص تأمین اعتبار مورد نیاز جهت تسریع در احداث خط راه‌آهن اصفهان – شهرکرد- اهواز تشکیل شد مقرر گردید با توجه به اهمیت این پروژه، از محل منابع صندوق توسعه ملی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی سرمایه مورد نیاز این طرح ملی تأمین گردد.

در این جلسه خیراله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، امیر امینی معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی، قاسم قاسمی مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری، مدیرعامل شرکت زرین استحکام سرمایه‌گذار و پیمانکار مجری قطعه دوم این پروژه حضور داشتند.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در این خصوص گفت: با موافقت معاونین وزارت راه و شهرسازی در خصوص اختصاص منابع صندوق توسعه ملی به پروژه احداث راه‌آهن شهرکرد، طی سه ماه آینده اعتبارات صندوق مذکور به این پروژه تزریق خواهد شد.

قاسم قاسمی افزود: با رایزنی‌های صورت گرفته و با مشخص شدن روش پرداخت مطالبات این طرح، پیمانکار پروژه نیز تقبل نمود در جهت تسریع عملیات زیرسازی قطعه اول در سرمایه‌گذاری این پروژه مشارکت نماید.

نظر شما