شناسهٔ خبر: 45008 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برای بار سوم طی دو هفته صورت گرفت:

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی به همراه فرماندار از راه‌های روستایی دهستان سنگر فاروج

بازدید رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فاروج گفت: طی ۲ هفته و برای بار سوم بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان به همراه فرماندار شهرستان و بخشدار و مدیران اداره کل راه و شهرسازی استان از پروژه راه روستایی دهستان سنگر فاروج در خراسان شمالی انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان خراسان شمالی، زین‌العابدین ابراهیمی در حاشیه این بازدید گفت: طی امروز سه‌شنبه مورخ ۲ آبان ماه ۹۶ و با توجه به جلسه هفته گذشته پیمانکار پروژه و قول مساعد در جهت آسفالت کردن پروژه‌های مذکور، مدیرکل راه و شهرسازی استان به همراه فرماندار شهرستان و بخشدار و مدیران اداره کل راه و شهرسازی استان از پروژه راه روستایی دهستان سنگر فاروج در خراسان شمالی انجام شد.

وی افزود: در این بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان و فرماندار فاروج از نزدیک در جریان آسفالت محور خرق به طول ۴/۳ کیلومتر قرار گرفته و مقرر شد ظرف روزهای آتی آسفالت این محور به اتمام برسد.

ابراهیمی اضافه کرد: در این بازدید مقرر شد از فردا عملیات قیرپاشی محور بهار به طول ۲ کیلومتر و محور امیرآباد پخش بیس به طول ۳ کیلومتر ظرف روزهای آتی صورت پذیرد.

در پایان لازم به ذکر است: مقرر شد طی هفته آینده مجدد از محورهای ذکر شده بازدید توسط همین اعضا صورت پذیرد.

نظر شما