شناسهٔ خبر: 45049 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون وزیرراه وشهرسازی خبرداد:

بهره‌برداری از ۳ بیمارستان در حال احداث گیلان تا پایان امسال

بازدید معاون وزير راه و شهرسازی از بهره‌برداری ۳ بیمارستان در حال احداث گیلان تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه وشهرسازی گيلان، عليزاده معاون وزير راه و شهرسازی و هيات همراه طی سفری دوروزه به گیلان و با هدف بررسی روند پیشرفت پروژه های نیمه تمام بیمارستانی، از بيمارستان های در دست ساخت لاهیجان و لنگرود بازدید کردند واز از اتمام بیمارستان لاهیجان تا بهمن ماه سال جاری خبر داد..

وی درابتدا از مراحل اجرایی احداث  بیمارستان لنگرود بازدید کرد وگفت: بیمارستان۹۶ تختخوابی شهرستان لنگرود در زمینی به مساحت ۴۵هزارو۲۶۰ متر مربع با زیر بنای ۱۲هزار و ۳۳۸متر مربع در۳ طبقه و با ظرفیت کلی ۱۳۰ تخت، از سال ۸۹ آغاز شده ودرحال حاضر با پیشرفت فیزیکی بیش از ۸۰درصد در حال تکمیل است.

وی افزود:مصوب اولیه این پروژه ۹۶ تخت بودکه در طی دوران ساخت براساس نیاز شهرستان به ۱۳۰ تخت افزایش یافت وامسال ۱۸ میلیارد تومان به این پروژه اختصاص یافته  وپیش بینی می شود با همین رقم این بیمارستان تا پایان سال مالی ۹۶ به اتمام برسد ونیازهای تخصصی شهرستان را تا سالیان سال تامین خواهد کرد.

وی افزود : همزمان با این پروژه ،دو بیمارستان دیگر نیز به اتمام خواهند رسید یکی بیمارستان ۲۱۷ تختخوابی لاهیجان که مراحل نهایی آن در حال اجراست وتا پایان سالجاری تکمیل خواهد شد ودیگری بیمارستان ۲۱۷ تختخوابی تالش است که تا پایان سال مالی ۹۶ به اتمام خواهد رسید.

معاون وزیرومدیرعامل سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات دولتی وعمومی کشور سال ۹۶ را ازجهت احداث بیمارستان سال پرباری توصیف کرد وگفت: با تکمیل بیمارستان‌های در دست اجرا و ۲ بیمارستان آستارا ورضوانشهر که در اوایل سال۹۶ تحویل داده شدند فضای بهداشتی استان به حد مطلوبی ارتقاء خواهد یافت.

 لازم به ذکر است معاون وزیر راه وشهرسازی فردا بازدید از بیمارستانهای رشت وتالش را در برنامه کاری خود دارد.

آزادسازی بخشی از اراضی واملاک دولتی دربندر انزلی

همچنین رسول حسین پور مدیر املاک وحقوقی اداره کل راه وشهرسازی گیلان در خبری دیگر اعلام کرد: ظهر امروز زمین تصرفی دورسیم خاردار ویک انباری به مساحت تقریبی ۶هزار متر مربع واقع در انزلی بعداز هتل سفید کنار روستای گلوگاه با رضایت متصرف در دادگاه و بدون هیچ قید شرطی با  حضورعوامل اجرایی یگان حفاظت سازمان ملی زمین ومسکن گیلان ونماینده حقوقی آزادسازی شد.

وی هم چنین ازباز پس گیری خانه سازمانی دولتی در بندر انزلی خبر داد وگفت:عملیات خلع ید خانه سازمانی واقع در بندر انزلی با حضور عوامل اجرایی کلانتری ۱۳ منطقه وبا حکم دادستان انجام گرفت.

مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان خاطرنشان کرد: یگان حفاظت از اراضی ملی با گشت‌های روزانه وظیفه رصد هرگونه تصرف را بر عهده دارند و به‌محض مشاهده هرگونه تصرف نسبت به رفع آن اقدام و در صورت اعتراض متصرف پرونده‌ای از آن تشکیل و برای رفع تصرفات اقدام خواهد شد.

 

نظر شما