شناسهٔ خبر: 4525 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

توضیحات مدیرعامل آسمان درباره خبر اخراج تعدادی از کارمندان اين شركت

فوکر 100 هواپیمایی آسمان مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان گفت: قرارداد ۳۵ نفر از کارکنان این شرکت تمام شده که برای سال آینده تمدید نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان در پی انتشار خبری در یکی از رسانه‌ها مبنی بر اخراج تعدادی از کارکنان یکی از شرکت‌های هواپیمایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: قرارداد ۳۵ نفر از کارکنان این شرکت تمام شده که برای سال آینده تمدید نخواهد شد؛ این کارکنان اخراج نشدند بلکه قرارداد آنها به اتمام رسیده که از اکنون به آنها اطلاع داده شده که برای سال آینده قرارداد آنها تمدید نمی شود و برای خود برنامه ریزی کنند.

وی ادامه داد: ۶۰۰ نفر طی سال های گذشته به شرکت آسمان در صورتی دعوت به همکاری شدند که نیاز نبوده ضمن اینکه در حال حاضر شرکت هواپیمایی آسمان ۲ هزار کارمند مازاد دارد.

یکی از این افرادی که به گفته مديرعامل آسمان قراردادش به پايان رسيده است در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: در حالی که قرار داد ما تا انتهای اسفند است اما به ما گفته شده تا از اول اسفند به محل کار نرویم./

 

 

نظرات مخاطبان 6 1

  • ۱۳۹۳-۱۲-۰۲ ۲۲:۱۵saha 0 1

    انتخاب  این نفرات بر چه اساسی بوده؟ آیا کارمند با سابقه 17ساله و با تجربه نباید تمدید شوند؟
                                

نظر شما