شناسهٔ خبر: 45265 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در استان همدان انجام شد:

بازدید مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از پروژه‌های راهسازی استان

محمد رودباری مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از طرح لکه‌گیری و روکش آسفالت محور همدان- سنندج و مریانج - امامزاده محسن بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان، محمد رودباری در حاشیه سرکشی و بازدید چندساعته این محورها در گفتگویی میزان قرارداد اولیه پروژه همدان - سنندج را یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: در حال حاضر دو و نیم کیلومتر از سطح راه روکش شده و در حال انجام است.

وی افزود: تاکنون در این مسیر حدود ۳ هزار و ۶۰۰ تن آسفالت استفاده شده که برآورد می‌شود تا انتهای طرح ۸ هزار و ۶۰۰ تن آسفالت مصرف شود.

رودباری همچنین به پروژه روکش آسفالت مسیر هشت و نیم کیلومتری مریانج تا امامزاده محسن اشاره و بیان کرد: برای این مسیر نیز مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و ۶۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: تاکنون روکش آسفالت سه و نیم کیلومتر این مسیر انجام شده و پیش‌بینی می‌شود پنج کیلومتر باقی‌مانده نیز تا ۱۵ روز آینده به پایان برسد.

این مسئول اضافه کرد: میزان تناژ آسفالتی که تاکنون از مسیر امامزاده محسن تا انتهای موییجین انجام شده ۲ هزار و ۵۰۰ تن است که تا پایان پروژه ۷ هزار و پانصد تن برآورد می‌شود.

نظر شما