شناسهٔ خبر: 45274 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در مشهد برگزار شد:

دورهٔ آموزشی آشنایی با نرم‌افزار جامع مدیریت اطلاعات ماشین‌آلات راهداری

علیرضا خجسته دورهٔ آموزشی آشنایی با نرم‌افزار جامع مدیریت اطلاعات ماشین‌آلات راهداری CMMS با حضور ۴۰ نفر از کارشناسان ادارات شهرستان‌های استان به همت اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی در مشهد الرضا (ع) برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی، علیرضا خجسته معاون راهداری اداره کل در ابتدای دورهٔ آموزشی ضمن خیرمقدم به مهمانان، طی سخنانی این دوره آموزشی را به عنوان یک سیستم حمایت تصمیم در سیستم اطلاعات برشمرد و گفت: این سیستم می‌تواند نقش مهمی در سازمان داشته باشد که نگهداری و تعمیرات سازمان تجهیز محور، همچون سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از مهم‌ترین بخش‌های کارکردی آن است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان رضوی ابراز امیدواری کرد با اجرای عملی این نرم‌افزار بتوان هزینه‌های جاری نگهداری ماشین‌آلات راهداری را ارزیابی، کنترل و کاهش داد.

در ادامه حمیدرضا فضایلی رئیس اداره ماشین‌آلات اداره کل در خصوص مشخصات این نرم‌افزار تحت وب گفت: این نرم‌افزار به همت دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌آلات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در سال ۱۳۹۳ با همکاری دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات طراحی شده که پس از طی مراحل تکمیل به استان‌ها ابلاغ شده است تا کلیه هزینه‌های نگهداری ماشین‌آلات کنترل گردد و به صورت آنلاین توسط مدیران طی زمان‌های مختلف گزارش‌گیری و صحت ورود اطلاعات ارزیابی شود.

رئیس اداره ماشین‌آلات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان رضوی ادامه داد: این نرم‌افزار توسط مسئولین ماشین‌آلات، حسابدار، انباردار و کارپرداز با نظارت مستقیم رئیس اداره شهرستان نسبت به ورود اطلاعات فوق به طور روزمره یا هفتگی به نرم‌افزار اقدام می‌کنند.

فضایلی تأیید اسناد هزینهٔ ادارات در زمینه نگهداری ماشین‌آلات را منوط به ثبت اطلاعات کلیه هزینه‌های ماشین‌آلات در نرم‌افزار دانست.

نظر شما