شناسهٔ خبر: 45415 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در ساری برگزار شد:

جزئیات مراسم معارفه و تودیع مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران

عبدالله بهادری مراسم معارفه و تودیع مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی در ساری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی مازندران، آئین تکریم از خدمات حیدر نوروزی و محمود ذوالفقاری به‌عنوان مدیرکل سابق و سرپرست و معارفه عبدالله بهادری به‌عنوان مدیرکل راه و شهرسازی مازندران امروز در سالن هواشناسی استان برگزار شد.

سیدسعید سیدعلایی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی در آئین تکریم و معارفه مدیران کل راه و شهرسازی مازندران از جمله اقدامات اساسی مجموعه وزارت راه و شهرسازی را اصلاح ساختار و مدیریت سرمایه انسانی برشمرد و افزود:

با تنظیم سند برنامه مدیریت سرمایه انسانی در سال گذشته و امسال و تصویب آن در سازمان امور استخدامی اولین سند برنامه مجموعه وزارت راه و شهرسازی به تصویب و از محل آن مجوزی برای استخدام نیروهای جدید کارشناسی، کارشناسی ارشد و بالاتر اخذ شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی ایجاد دو معاونت حمل‌ونقل و بازآفرینی شهری را از چارت‌های سازمانی جدید پیش‌بینی شده برای ادارات کل راه و شهرسازی پس از انتزاع معاونت راهداری بیان کرد.

وی اضافه کرد: در ساختار جدید ایجادی در مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان‌های کشور مدیرکل راه و شهرسازی استان‌ها همچنان به‌عنوان نماینده عالی وزیر در استان‌ها و رئیس شورای حمل‌ونقل باقی می‌ماند.

مدیرکل سابق راه و شهرسازی مازندران در این مراسم ساخت یک هزار و ۳۰۰ کیلومتر راه روستایی، تکمیل و بهره‌برداری از کمربندی ۴ شهرستان، بهره‌برداری از ۱۸ هزار مسکن مهر باقی‌مانده از دولت گذشته را از مهم‌ترین خدمات راه و شهرسازی مازندران در دولت یازدهم اعلام کرد.

حیدر نوروزی تکمیل ۲ بیمارستان، در دست اجرا قرار گرفتن ۴ بیمارستان جدید و پیش‌بینی کمربندی برای ۸ شهرستان دیگر مازندران را از خدمات دولت یازدهم در حوزه راه و مسکن دانست.

عبدالله بهادری مدیرکل جدید راه و شهرسازی مازندران در آئین معارفه خود ضمن قدردانی از فعالیت‌های مهندس نوروزی و محمود ذوالفقاری در دوران سرپرستی اظهار کرد: مازندران با وجود پتانسیل‌های فراوان برای گردشگری و همچنین برخورداری از مواهب طبیعی و دریا می‌تواند با سرمایه‌گذاری مناسب و راه ارتباطی ایمن از طریق جذب مسافر و گردشگر سهم بسیار زیادی در رشد و شکوفایی اقتصاد برای خود منطقه و کشور داشته باشد.

وی با اشاره به اعتماد وزیر راه و شهرسازی و مجمع نمایندگان مازندران ابراز امیدواری کرد: با تعامل بین دستگاه‌های اجرایی و مسئولین استانی بتوانم در حوزه راه و شهرسازی منشأ خدمات ارزنده‌ای باشم.

نظر شما