شناسهٔ خبر: 45426 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی:

۳۵۶۰ زائر اربعین حسینی خراسان شمالی به مرز چذابه منتقل شدند

علی اصغر بدیعی مقدم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: تاکنون ۳ هزار و ۵۶۰ زائر اربعین حسینی از این استان توسط حمل و نقل عمومی به مرز چذابه منتقل شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی، علی‌اصغر بدیعی مقدم با بیان اینکه مرز چذابه، به عنوان مرز خروجی زائران اربعین حسینی (ع) این استان تعیین شده است، گفت: این زائران توسط ۸۵ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی شامل ۷۹ دستگاه اتوبوس و ۶ دستگاه مینی‌بوس به مرز چذابه جابه‌جا شده‌اند.

وی عنوان کرد: تاکنون ۳ هزار و ۴۵۰ زائر توسط اتوبوس و ۱۱۰ نفر توسط مینی‌بوس به مرز منتقل شده‌اند.

وی افزود: این استان آمادگی دارد تا از تمام ظرفیت‌ها برای انتقال زائران به مرز و خدمات‌رسانی به آنان استفاده کند و در صورت نیاز، ناوگان مورد نیاز از سایر استان‌ها تأمین می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی درباره نرخ جابه‌جایی زائران اربعین حسینی (ع) گفت: به علت یکسرخالی بودن ناوگان در هنگام بازگشت، شرکت‌های مسافری مجاز هستند تا ۲ برابر نرخ جابه‌جایی را از زائران دریافت کنند.

وی افزود: در این استان ۳۰ درصد از نرخ سفر بازگشت، به زائران تخفیف داده شده است.

در سال گذشته ۴ هزار و ۴۰۰ زائر اربعین برای شرکت در همایش پیاده‌روی با ۱۲۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی از استان به مرز منتقل و خدمات‌رسانی شدند.

نظر شما