شناسهٔ خبر: 45465 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی:

راهداران خراسان شمالی کاربرد سامانه cmms را فرا گرفتند

جلسه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: راهداران این استان با شرکت در یک دوره آموزشی، کاربرد سامانه cmms را فرا گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی، علی‌اصغر بدیعی مقدم اظهار کرد: سامانه سی.ام.ام.اس سیستم مدیریت کامپیوتری تعمیرات و اطلاعات ماشین‌آلات راهداری است که ۲۵ نفر از عوامل راهداری در دوره آموزشی مزبور با کاربرد آن آشنا شدند.

وی با بیان اینکه راهداری استان به عنوان بزرگ‌ترین بانک ماشین‌آلات تخصصی راهداری در استان است، گفت: در این دوره آموزشی تلاش شد مدیریت هوشمند و مکانیزه کردن سیستم تعمیرات و نگهداری استان محقق شود.

بدیعی مقدم افزود: هدف از تشکیل این نشست آموزشی، فرا دادن استفاده از نمودارهای تحلیلی در فیلتراسیون اطلاعات و دسته‌بندی اطلاعات و ایجاد اتوماسیون اداری تعمیرات جهت مدیریت نگهداری و پایش تعمیرات است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی اظهار کرد: با استفاده از این سامانه می‌توان عوامل مؤثر در عملکرد ماشین‌آلات را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد.

وی تصریح کرد: علاوه بر آن، با ارتباط این سامانه با سامانه‌های مدیریتی مانند جی. پی. اس امکان مدیریت هوشمند ناوگان و کاربران آن‌ها آسان‌تر خواهد شد.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای خراسان شمالی، اکنون ۴۱ دستگاه ناوگان سبک، ۱۰۶ دستگاه ناوگان نیمه سنگین و ۹۸ دستگاه ناوگان سنگین در راهداری این استان به کار گرفته می‌شود.

در این نشست آموزشی از یکی از پیمانکاران عرصه تعمیرات و نگهداری ماشین‌آلات تقدیر شد.

نظر شما